آرمان قند عسلآرمان قند عسل، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
باران شیرین عسلباران شیرین عسل، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

♫♫♫ آرمان آرزوهایمان ♫♫♫

آرمان و جشن نوروز 93

1392/12/25 9:28
نویسنده : مامان آرمان
1,889 بازدید
اشتراک گذاری

آرمان آرزوهایمان 

بـنام خدای بهار آفرین ....... بهار آفرین را هزار آفرین 


به جمشید و آیین پاکش درود ........... که نوروز از او مانده در یادبود . . .

خاطره و عکس در ادامه مطلب...

جشن نوروز امسال آرمانی در تالار معلم روز پنج شنبه 22 اسفند 92 از ساعت 8.30 تا 12.15 با شادی بسیار برگزار شد.این دومین جشن نوروز آرمان بود.اولیش مربوط به نوروز 91 بود مدیریت قبلی مهد در داخل خود مهد جشنی کوچیک برگزار کرد.جشن 92 باز در تالار معلم توسط مدیریت جدید با شکوه برگزار شده بود که آرمان بخاطر عدم تمرین مراسم به دلیل مقارن بودنش با سفر حجمون نتونست شرکت کنه ولی امسال برای جشن نوروز 93 از آبان ماه تمرین کرده بود و ذوق زیادی هم داشت.

آرمان آرزوهایمان

 آرمان آرزوهایمان

عکسهای نوروز 93 در مهد

من و پدر بیشتر از خود آرمان هیجان داشتیم چون برای بار اول سرود دسته جمعی و اجرای برنامه پسرمون را تماشاگر بودیم.حس خیلی خوبی داشت و حتی پدر از دیدن اجراهای بچه ها و بخصوص پسرمون اشک در چشماش حلقه میزد.بچه ها خیلی ساده و معصومانه برنامه اجرا میکردند و بقول عمو یکتا تنها جایی  که از دو رنگی و زیر اب زنی و کلک بدوره همین جمع کودکان هستش.خدا را شکر آرمان اصلا نگران نبود و برعکس خیلی هیجان و ذوق داشت و مفهومی از دلشوره و ترس  در دلش نبود.....برخلاف من.بعضی بچه های زیر 4 سال گاهی دچار ترس میشدند و در وسط اجرا گریه میکردند که این به شیرینی کار اضافه هم می کرد.

پسرها همه پیراهن متحد الشکل با پاپیون رنگی که خود مهد تهیه کرده بود و برای دخترها دامن ها توری همسان با پاپیون پسرها آماده کرده بود.همه بچه ها لباس یکسان داشتند.نقش آفرینی آرمان در یک سرود دسته جمعی به نام عیده عیده عیده نوروز اومد دوباره و شعری به زبان انگلیسی و شعری کوتاه به زبان فرانسه که توسط تمامی بچه های کلاسشون اجرا شد آغاز میشد و سپس در اجرای نواختن ارف به شکل گروهی ادامه داشت و بعد از اون رقص بندری که فقط پسرهای کلاس ایفای نقش کردند و بعد خوندن شعر سال تحویل و به شکل نمادین آغاز سال نو توسط تمامی بچه های کلاسشون و در پایان سرودن شعر ای ایران توسط تمامی بچه های گروه حاضر شده و در پایان گرفتن مدرک پایان دوره اول ارف از دست مربی موسیقی بود.در میان برنامه هایی که آرمان داشت گروهای دیگه هم برنامه های خودشون را اجرا کردند. 

 آرمان آرزوهایمان

قبل از اجرای برنامه خارج از محیط آمفی تئاتر در کنار سفره هفت سین

 آرمان آرزوهایمان

قبل از اجرای برنامه در کنار میز هدایا

آرمان آرزوهایمان

گروه کلاس آرمان آماده برای خواندن سرود عیده عیده عیده

آرمان آرزوهایمان

در حین اجرای سرود

آرمان آرزوهایمان

آماده برای نواختن ارف با گروه

آرمان آرزوهایمان

در حین اجرای رقص بندری

خارج از محیط آمفی تئاتر پذیرایی چای و شیرینی در میان برنامه برای خانواده ها محیا بود و در خاتمه از خانواده ها با ساندویچ خوراک مرغ و قارچ به همراه دوغ پذیرایی شد و هدایایی به رسم این جشن از جمله عروسکهای دست ساز ....ماهی مصنوعی در کیسه آب....نماد اسب با ظرف کوچکی از شاهی که آماده برای سبز کردن بود....سمنو....ترکیبی از هفت سین کوچک بر روی نمادی از درشکه....به بچه ها داده شد.

آرمان آرزوهایمان

آرمان و هدایا و گواهی پایان دوره اول ارف

بازم مثل گذشته از مدیریت مهد که مثل همیشه در برگزاری مراسم های ملی و مذهبی بی نظیر عمل میکنه تشکر میکنم...بعدش از پسرم که واقعا عاشقانه و با انرژی بود و اجرای نقش کرد که من و پدر همیشه بهش افتخار میکنیم....و همینطور از همه پرسنل اعم از مربیان و خدمه که خیلی دلسوزانه با بچه ها کار میکردند...از عمو فرشید که ایده و شعرها و آماده کردن و تمرین دادن بچه ها به عهدش بود...از عمو یکتا که موسیقی ما بین را میزد و مجری برنامه بود تشکر میکنم.همه خیلی عالی بودید و دستتون درد نکنه...البته از پدر هم باید تشکر ویژه کرد که هزینه برنامه بخش آرمان را پرداخت کرده بود.از خودم هم تشکر که همیشه در همه شرایط آرمان را برای زمان تمرین هرجوری بود به محل میرسوندم.دستتون درد نکنه. 

آرمان آرزوهایمان

 سبزه ای که من براش مخصوص آرمانی سبز کردم

امیدوارم امسال سال خیلی عالی برای همه از جمله من و خانواده ام...اقوامم....دوستانم....همکارانم....و همه هم میهنانم باشه. 

سال نو و آعاز سال 93 به شما پسرم مبارک باشه عزیزکم

سال و سالهایی بهتر برات آرزو داریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان آرتا و آرتین
26 اسفند 92 15:29
پیشاپیش سال نو رو به آرمان جون و خانواده ی گلش تبریک می گویم امیدوارم سالی فرخنده و سرشار از سلامتی و شادکامی در انتظارتان باشدممنونم.
مامان آیدا
26 اسفند 92 17:21
به به آرمان هنرمند وهنردوست وبا استعداد امیدوارم سال 93بهترین سال زندگیت باشه وبه1393تا آرزوی قشنگت برسی دست مامن بابایی درد نکنه ایشالا همیشه به جشن وشادی[
مامان آرتا و آرتین
27 اسفند 92 13:32
آرتا ی من ،مایه افتخار و مباهات بابا و مامان زیباترین و لذت بخش ترین هدیه را در آستانه سال نو به مامان و بابا داد برای دیدن این هدیه ی زیبا لطفاً از سایت آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز (صفحه ی اصلی قسمت خبرها ) دیدن فرمایید با سپاس فراوان
مامان پریسا
27 اسفند 92 14:58
بهار ثانیه ثانیه پیشتر می آید و اینجا کسی هست که به اندازه ی تمام شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد . سال نو مبارک http://www.niniweblog.com/upl/parisajoon/13949856836.jpg
سمانه مامان پارسا جون
27 اسفند 92 19:29
بهار هم که نباشد من به مهربانیتان از شکوفه لبریزم … عیدتان پیشاپیش مبارک
مامان ایمان جون
28 اسفند 92 11:43
دم همه اونایی که تو خونه تکونی دلشون ما رو دور نریختن گرم ما هم سعی می کنیم زیاد جا نگیریم! سال نو مبارک
مامان آرتا و آرتین
1 فروردین 93 17:22
درشکفتن جشن نوروز برایتان در همه ی سال سر سبزی جاودان وشادی اندیشه ای پویا و آزادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی آرزومندم . . .
آیلین و مامان اعظم
3 فروردین 93 18:05
آرمان عزیز و مامان مهربونش سال نو بر شما و خانواده محترم مبارک باد امیدوارم سالی خوب و سرشار با موفقیت و سلامتی پیش رو داشته باشید .
هیراد و عمه لیلاش
6 فروردین 93 22:14
چه دعایی کنمت بهتر از این خنده ات از ته دل ، گریه ات از سر شوق روزگارت همه شاد ، سفره ات رنگارنگ و تنی سالم و شاد که بخندی همه عمر سا نو مبارک با آرزوی بهترین و برترین ها برای شما و خانواده عزیزتون
مامان سيد محمد سپهر
11 فروردین 93 14:01
عزيزم سلام ....برنامه قشنگي بود..عكس هاي قشنگي هم گذاشته بودي..هميشه موفق باشي
آیسان مامان ماهان
17 فروردین 93 9:10
سال نوتون مباااااااااااااااااااااااارک و پر برکت
آیسان مامان ماهان
17 فروردین 93 9:10
عععععععععععععععععععع چه جشن نوروزی بوده
آیسان مامان ماهان
17 فروردین 93 9:11
زیارتتونم قبول عزیززززززززززززم،شرمنده یر اومدم
آیسان مامان ماهان
17 فروردین 93 9:13
ای جااااااااااااااااااااااانم چه هنرنمایی کردن این بچه هااااااااااااااصد باریکلا به آرمان جون ریلکس خودمون
آیسان مامان ماهان
17 فروردین 93 9:14
چقدم لباس فرمتون بهت میاد عزیزززززززززززززززززم
آیسان مامان ماهان
17 فروردین 93 9:15
هدیه هاتم مبارک عزیزم
آیسان مامان ماهان
17 فروردین 93 9:16
هر روزتون عید،عیداتون پر شادی باشه
آیلین
23 فروردین 93 19:13
سلام به آرمان جون و مامان مهربونش امیدوارم که خوب باشید سال جدید را با خوبی شروع کرده باشید. چه مراسم باشکوهی براتون توی مهدبرگزار شده آفرین به این مدیریت .
مامان نفس طلایی
24 فروردین 93 18:51
سلام عید شما مبارک ... ای جانم چه گروه سرود با حالی
مریم مامان سروش
26 فروردین 93 16:46
سال نو شما مبارک.چقدر مراسم مفصلی برگزار کردن.حتماً خاطره اش باقی خواهد ماند.
آیلین و مامان
29 فروردین 93 15:21
سلام دوست عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه . پیشاپیش روز مادر را به شما مادر گرامی تبریک عرض می کنم . درزيباترين واژه بر لبان آدمي واژه مادر است. زيباترين خطاب مادر جان است. مادر واژه ايست سرشار از اميد و عشق. واژه اي شيرين و مهربان که از ژرفاي جان بر مي آيد. مادر مهربان و عزیز روزت مبارک.