آرمان قند عسلآرمان قند عسل، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
باران شیرین عسلباران شیرین عسل، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

♫♫♫ آرمان آرزوهایمان ♫♫♫

میلاد امام حسن مجتبی (ع) و تولد مامان و آرمان و باز تولد مامان.......

1390/5/25 23:47
نویسنده : مامان آرمان
1,042 بازدید
اشتراک گذاری
وحی خدا از افق ایزدی
نورحسن از افق احمدی

مشگ و گلابی بهم آمیختند
در قدح اهل ولا ریختند

سرخی گل عکس گل روی تست
ظلمت شب سایه گیسوی تست

روز که خورشید درخشان صبح
سر زند از چاک گریبان صبح

بعد علی شاخص عترت توئی
وارث میراث نبوت توئی
 
 

و اما در ادامه

و اما اینکه پسرم آرمان جان امسال تو این چند روز همش تولده.روز میلاد امام مجتبی (ع)  برابر با روز تولد قمری مامان هم هست.مامان طبق تعریفهایی که مامانی از تولدش براش کرده بود میدونست که تو ماه رمضون بدنیا آمده ولی چندمین روزش را تو خاطر مامانی نمونده بود که براش تعریف کنه که حالا دست بر قضا 10 سال پیش مامان بخاطر تغییری که در شناسنامه اش بوجود اومد  متوجه شد که در شناسنامه  علاوه بر تاریخ تولد شمسی تاریخ تولد قمری را هم ثبت میکنن و تولد مامان 15 رمضان ثبت شده بود  که مامان خیلی توجه به این موضوع نداشت که ازش گذشت و بعد از اینکه با پدر عقد کرده بود پدر این قضیه براش خیلی جالب اومد که مامان تو چنین روزی بدنیا اومده و مامان تازه 2 زاری اش افتاد که شب میلاد بدنیا اومده.اون سال پدر از حس خوبی که بهش دست داده بود یک کادو مجزا به مناسبت این روز هم براش گرفته بود و کلی ابراز احساسات کرد.

شما پسر نازم هم 17 رمضان بدنیا اومدی یعنی فردا نه پس فردا روز پنجشنبه.من و شما با 2 روز اختلاف در تاریخ تولد قمری از هم هر دو در ماه رمضون بدنیا اومدیم.

حالا جالبیش اینجاست که امسال تاریخ تولد شمسی مامان هم روز شنبه 29 مرداده که البته امسال تو شبهای قدر هستش.

خلاصه پدر که تاریخ تولد براش از نون شب هم مهمتره امروز عصر ما دوتا را سورپرایز کرد و با یک تیر 3 نشون زده و یک دسته گل زیبا که هم تولد قمری من و هم تولد قمری شما و هم تولد شمسی من را یکجا تبریک گفته و بقول تکه کلام تو فیلم همه رو یبارکی کرده . 

البته شوشو اهل نوشتن تو وبلاگ شما عزیزکم نیست ولی به جای اون خودم تولدم چه شمسی چه قمری خودم و چه تولد قمری شما را به خودمون تبریک میگم ایشاءا......مادر و پسر هر دو 120 ساله  نه 120 سال کمه 130 ساله بشیم و اون موقع که هر دومون به هاف هاف کردن اوفتادیم  در کنار نوه و نتیجه و نبیره و ندیده هامون جشن بگیریم ( اگه ما را خانه سالمندان نبرده باشن ) و وقتی این را بخونیم کلی خاطرات برامون زنده میشن.

friend - emoticonswallpapers.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان آناهل
26 مرداد 90 7:21
تولد مبارک. مرسی به ما سرزدین. آرمان خان رو لینک کردم.
mamane amir ali
26 مرداد 90 12:42
mobarak basheh tavalodeh maman va arman joon.sadomin sal enshalah. afarin be in babayeh khosh zogh.
مامان کوثر
26 مرداد 90 14:03
تولدتون میارک عزیزم اینشاالله همیشه شاد و خوشبخت باشید و سایه اتون از سر آرمان جون کم نشه


ممنون
مامان نفس طلایی
26 مرداد 90 14:51
تولد مادر و پسر مبارک ک ک ک ک ک منم شمار رو لینک می کنم


ممنون
مادر سامان
26 مرداد 90 14:55
سلام
خیلی ممنونم و شما هم لینک شدیدو ناریخ تولدهم 7-2-1389


ممنون
مامان عسل و آریا
26 مرداد 90 15:01
تولد تولد تولدتون مبارک.چه روزهای قشنگی بدنیا اومدید عزیزم.انشالله که جشن 130 سالگیتون را در کنار آرمان قشنگم و همسرتون و نوه های خوشگلتون بگیرید.بوووووووس


از شما هم ممنون عزیزمایشاءا....کنار نوه و نتیجه و نبیره هامون اگر عمری باشه


مامان آرین
26 مرداد 90 16:05
سلام ، چه جالب پس حسابی تولد بارووووون شدین.تولد هر دوتون مبارک باشه


ممنون
مامان ماهان عشق ماشین
26 مرداد 90 17:05
سلام عزیزم.تولدتون مبارک.ماهان من هم توی روز سوم ماه رمضون بدنیا اومده.
برای موردی هم که سوال داشتین کافیه یه تلگراف به مدیریت بزنین خودشون ترتیبش رو میدن.


ممنون از راهنماییتون
سمیه: مامان مسیح
28 مرداد 90 5:34
تولد هر دوتاتون مبارک
ایشاالله هزار سالگی رو جشن بگیرین
ما هم تو راه یه تولدیم...
جشن تولد یک سالگیه مسیح نزدیکه ...1 شهریور...که به خاطر شبهای قدر و شهادت مولا علی (ع) 3 شهریور میگیریم


روژین دختر خاله
28 مرداد 90 8:35
سلام خاله فرنوش یک سوال داشتم این عکس هایی که تو وبلاگ من هست را شما گذاشتین دیروز اومدم وبلاگمو دیدم دیدم تو قسمت درباره وب یک عکس دختر با موهای بلند هست امروز هم اومدم دیدم در قسمت امکانات وب چند تا عکس دخترانه زیبا هست خاله تولدت مبارک انشا الاه 200 سال زنده باشی دوستت دارم خاله خوا هش می کنم برام جواب را تلگراف بزن
مامان نريمان
28 مرداد 90 13:02
سلام مبارك باشه تولد ارمان جون و مامان نازش انشاا.. سالهاي سال مادرو پسر گل و پدر خوش ذوق كنار هم به سلامتي و شادكامي ايام سپري كنيد نريمان هم دقيقا روز تولد امام حسن مجتبي بدنيا اومده چه جالب بود برام اين حس نزديكي با شما
مامان نفس طلایی
28 مرداد 90 15:59
مامان نفس طلایی
28 مرداد 90 19:41
التماس دعا
روژین دختر خاله
29 مرداد 90 9:43
خاله واقعا ممنون از این که برای من آن پروانه را کار گذاشتین خاله بیا تو وبلاگم یک هدییه نا قابل دارم دوستت دارم خاله رو تونو می بوسم خاله از طرف من ارمانم ببوس امید وارم از هدیه ام خوشت بیاد نظر هم یادت نره خاله برات یک تلگراف زدم
ثمين
29 مرداد 90 12:10
سلام. خوبين. شرمنده عزيزم ، به خاطر شما تولد كفدوزكي و زنبوري و... رو چند قسمتي كردم كه بتونيد همه عكسا رو ببينيد. بازم ببخشيد!


ممنون
مامان آريا
29 مرداد 90 13:43
تولد مادر و پسر با دو روز اختلاف مبارك اميدوارم صدو بيست سال در كنار هم خوب و خوش زندگي كنين
مامان آريا
29 مرداد 90 13:44
خاله جون آريا 23/6/1387 متولد شده
آبك
30 مرداد 90 13:36
تولد عزيزانم را يكبار ديگر آنهم از اينجا خدمشان تبريك مي گم. انشا ال.. كه سالهاي سال در كنار هم به خوبي و خوشي و سلامتي ايام بگذرانيد و بدانيد كه همواره به يادتان هستم


ممنون عزیزم
مامان آروین
2 شهریور 90 16:04
سلام تولدتان مبارک ایشالا همیشه در کنار هم شاد باشید


ممنون عزیزم از لطفتون