آرمان قند عسلآرمان قند عسل، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
باران شیرین عسلباران شیرین عسل، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

♫♫♫ آرمان آرزوهایمان ♫♫♫

چهارمین تولد آقا پلیس خونه ما مبارک

1391/6/27 15:16
نویسنده : مامان آرمان
2,219 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com سلام تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسر قشنگم

رویای رنگارنگم

واسه چشات با هرچی

غول و پری میجنگم

امروز هوا دوباره

حس قشنگی داره

نم نم عشق و مستی

از آسمون می باره

تولدت مبارک

ای گل گلدون من

هزار سال زنده باشی

بسته به تو جون من

این هدیه تولد

پیشکش چشمهای تو

نازگل زیبای من

چشام زیر پای تو

آرمان آرزوهایمان (تولدت مبارک)

 

چهارمین سالگرد تولدت مبارک پسرم

برات بهترینهای دنیاها را آرزو میکنم

پاینده و برقرار

قوی و استوار

سلامت و نیرومند

شاد و پر انرژی

موفق و سربلند

صالح و با ایمان

و

خوشبخت و عاقبت بخیر

باشی عزیزکم

Small Birthday Glitter picture

عزیز من,گل من
تولدت مبارک
عزیز من,گل من
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
رو سقف این اتاقه
یه عالمه ستاره
می خوان تولدت رو
جشن بگیرن دوباره
فشفشه های روشن
بادبادک های رنگی
تو دستامون می رقصن
رقص به این قشنگی
وقتشه که فوت کنی
شمع ها رو خاموش کنی
شادی و مهر رو کنی
غم رو فراموش کنی
نگاه نکن اینقدر
تو آینه خودت رو
بیا ببر عزیزم
کیک تولدت رو
فوت کن,فوت کن,فوت کن
شمعها رو خاموش کن
فوت کن,فوت کن,فوت کن
عم رو فراموش کن
باز کن هدیه ها رو
بافاصله تک به تک
ان شا الله زنده باشی
همیشه پاینده باشی
تو آسمون آبی
مثل پرنده باشی
اینجا که هر نگاهی
دیده چقدر تو ماهی
اسفند دونه دونه
چشم نخوری الهی

Pink Balloon picturePink Balloon picturePink Balloon picture

Elf Heart Bday picture

ساعات اولیه تولد

آرمان آرزوهایمان

تولد 1 سالگی

آرمان آرزوهایمان

تولد 2 سالگی

آرمان آرزوهایمان

تولد 3 سالگی

آرمان آرزوهایمان

آقا پلیس کوچیک 4 ساله میشود

این لباس هدیه 4 سالگی پدر به آرمان عزیز هستش که از عشق زیاد قراره روز تولدش در مهد در جشن کوچیکی که به مناسبت تولدش برگزار میشه اون را بپوشه.پسرم عاشق پلیسهاست ......

پلیس کوچیک خونه ما تولدت هزار بار مبارک

 

آرمان آرزوهایمان

الهی جاده زندگیت هموار

آسمان چشمانت صاف و دریای دلت همیشه آرام و زلال باشد

Spell Great Birthday picture

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان زهرا دختر دوست داشتنی
27 شهریور 91 13:14
دوستای گلم سلام
خوبید ؟ دلم برای همه شما تنگ شده .. کلی حرف دارم که نمی دونم از کجا شروع کنم
1. از همه دوستای خوبم که قول داده بودم اونها را توی ایران ببینم و موفق نشدم عذر خواهی میکنم واقعا نمی شد ... مسافرت ما در ایران با 22 نفر دیگه بود و کل مسافرت هم از این شهر به اون شهر می رفتیم و خلاصه برنامه ریزی نمی شد کرد
2. وبلاگ قبلی دخترم مشکلاتی داره و من مجبور شدم یک وبلاگ جدید به ادرس http://tiam2012.niniweblog.com/
بسازم ...خوشحال می شم وبلاگ های قبلی را از لینک هاتون پاک کنید و لینک جدید را ثبت کنید البته اگه دوست داشته باشید ... حتما چک می کنم تا ببینم که انجام دادید یا نه ؟؟؟؟؟
3. سعی می کنم به ترتیب به همه دوستام هم سر بزنم و مطالبی را که نخوانده ام را مطالعه کنم ... همه شما برام عزیزید و دوست تون دارم زیاد زیاد .... گل پسر ها و گل دختر هاتون را ببوسید



سودابه
28 شهریور 91 2:25
سلام قربان
تولد تولد تولدت مبارک
سلام دختر مجازی من تولد نی نی شما و فاطمه معصومه و روز دختر بر تمام دخترانم مبارک باد
از طرف من و محمد متین


مامان ماهان
28 شهریور 91 10:19
سلام آرمان جونم.تولدت مبارک آقا.شاد باشی و سالم همیشه آقای بلیس.ایشالله جشن 120 سالگی.


ممنون
مامان ماهان
28 شهریور 91 10:21
راستی یادم رفت ببرسم رمز بست بایین رو میشه داشت یا نه؟باز هم تولدت مبارک.


بله
مامان کیارش
28 شهریور 91 19:37
سلام آقا پلیسه. تولدت مبارک عزیزم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
29 شهریور 91 13:24
سلام و صدتا سلام
تولدت مبارک پلیس کوچولو
صدو بیست ساله شی آرمان جان



ممنون
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
29 شهریور 91 13:31
خانمی خوشحال میشیم ادرس جدید وبلاگ دخترم را به جای قبلی در لینک دوستاتون قرار بدید


حتما تغییر میدهم ممنون از اطلاعتون
مهسا مامان باربد
29 شهریور 91 18:13
تولدت مباااااااااااااااااارررررررررررررک آرمان خان...
کجا بودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هرچی می خواستم وارد دبلاگت بشم میزد هک شده یا ...
خیلی ترسیدم.
خیلی هم نگران بودم...
خوشحالم دوباره میبینمت عسلم


ممنون خاله جون.ما هم خوشحالیم که میتونیم باز بهم دیگه سر بزنیم
atitakpar
29 شهریور 91 21:16
akheeeeeeeeeey kheli khosham omad bemanam sar bezanid


ok
http://khaterateasaljoon.blogfa.com/
30 شهریور 91 10:00
الهی...
مبارک باشه عزیزم
انشالله که سالیان سال با سلامتی و موفقیت زیر سایه ی پدر و مادرش زندگی کنه
وب قشنگی دارین
موفق باشید


ممنون
http://khaterateasaljoon.blogfa.com/
30 شهریور 91 10:01




lمامان زهرا دختر دوست داشتنی
31 شهریور 91 9:59
دوستای گلم با چند پست جدید بروز شدیم
خوشحال میشم سر بزنید و نظر بدهید واقعا به همراهی شما برای از نو نوشتن وبلاگ دخترم نیازمندم...
دوستون دارم و منتظرتون هستم
راستی فرا رسیدن فصل زیبای پاییز را تبریک میگم فصل ماه مهر و بوی مدرسه ، فصل بارونهای قشنگ خدا، فصل برگ ریزون رنگارنگ، فصل شب یلدا و خصوصا خصوصا فصل سالگرد تولدم ( برای همه آذر ماهی ها یک دست قشنگ بزنید)


در اولین فرصت با دقت بهتون سر میزنم و خوشحالم دوست خوبی چون شما دارم.
مامان آريا
3 مهر 91 11:38
سلام عشقه خاله تولدت مبارك الهي كه 120 ساله بشي و در تمامي مراحل زندگيت موفق و پيروز و خداوند هميشه پشت و پناهت باشه


poparts
7 مهر 91 3:26
عکس کودکتان را به یک پرتره هنری تبدیل کنید. در: www.poparts.ir
مامان پریاگلی
9 مهر 91 14:02

سلام آقا پلیس مهربون
تودت مبارک
انشاالله که یه روز بیاد که روی کیک تولدت 120 تا شمع روشن باشه
اگه دیر کردم از همین جا ازت معذرت می خوام.

ممنون عزیزم.همینکه پیام دادی ممنونم.


مامان محمد سپهر
10 مهر 91 13:37
عزيزم تولدت مبارك. نمي دونم اين چه سري يه كه همه بچه ها مي خوان پليس بشن.گل پسري هم از من لباس پليس مي خواد


ممنون.
پسرن دیگه.براش حتما بخر چون حس خیلی خوبی پیدا میکنن.
مامان محمد سپهر
11 مهر 91 10:15
گلي اصلا نمي تونم رمز را تايپ كنم چه برسه به اينكه تاييد كنم
مامان پریسا
14 مهر 91 14:48
با تاخیر تولد ارمان جونو تبریک میگم


شبنم
17 مهر 91 19:01
اي جان. چقدر هم بهش مياد لباس پليسي. مباركش باشه .دامادش كني عزيزم


ممنون.