آرمان قند عسلآرمان قند عسل، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
باران شیرین عسلباران شیرین عسل، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

♫♫♫ آرمان آرزوهایمان ♫♫♫

مشهدی آرمان 3

1392/7/29 11:29
نویسنده : مامان آرمان
1,714 بازدید
اشتراک گذاری

آرمان آرزوهایمان

سلام عزیزم

خدا را شکر که باز قسمت شد به زیارت اما رضا (ع) بریم.مدتهاست که دلم هوای زیارت کرده بود.تقریبا از خرداد ماه میخواستیم برنامه سفر را جور کنیم که با مامانی و خاله سهیلا بریم اما نشد تا قسمت شد برای روز عید غدیر برنامه ریزی کنیم.خیلی دلم هواشو کرده و بیصبرانه منتظرم تا فردا 30 مهر 92 عازم بشیم.من و شما همسفر خاله زهره هستیم و سه تایی راهی زیارت میشیم.کاش پدر هم میتونست همراهیمون کنه اما شرایط کاری بهش اجازه نمیده.جا داره همینجا از پدر مهربون و همچنین از خاله زهره که با ما همراه شده و  مقدمات سفر را فراهم کرده و همینطور از خودم که برنامه ریزیشو کردم تشکر ویژه ای کنم.این سومین سفر آرمانی به مشهد هستش.اولین سفر را وقتی 14 ماهه بودی با همسفرای خوبمون مامانی و بابایی و خانواده سه نفره ما راهی شدیم که تو ماه ابان بود.هوا عالی بود و بهمون بسیار خوش گذشت.دومین سفر را وقتی 3 سال و 5 ماه داشتی  خانواده خودمون به تنهایی به سفر رفتیم که هوا فوق العاده سرد بود و بعدش حسابی بیمار شدیم و خاطره تاخیر هواپیما و ساعت 3 صبح به خونه رسیدن و فردا دوباره ساعت 6.30 بیدار شدن برای رفتن به سر کار و کلاس و مهد فراموش نشدنیه.امسال هم اگه خدا بخواد و فردا عازم بشیم در سن 5 سال و 1 ماهگی به همراه خاله داریم میریم.دیگه معلوم نیست کی دوباره قسمت بشه بریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

معصومه(مامان آریا)
29 مهر 92 13:51
خوشا به سعادتتون منم بدجور دلم هوای زیارت کرده اما تا الان که قسمت نشده امسال برم پابوس امام رضا جای مارم خالی کنید و مارم تو دعاهاتون فراموش نکنید آمان خاله رو ببوس
مامان سيد محمد سپهر
29 مهر 92 15:47
ممنون از تبريك گرمتون.....انشاء الله سفر بي خطر ماراهم دعا كنين...ما هم مي ريم مشهد البته فكر كنم توي محرم.....
مامان ریحان
29 مهر 92 17:54
سلام خوشا به سعادتتون سفرتون بی خطر ... التماس دعا
مامان سيد محمد سپهر
30 مهر 92 10:17
دوست داري بدوني سيد كوچولو امسال روز عيد غدير چي هديه مي ده؟به روزيم
مامان دنی گلی
7 آبان 92 15:43
زیارت قبول ان شااله زیارت مکه نصیبتون بشه.
مامان ریحان
8 آبان 92 11:57
سلام پس کو آپ مسافرتتون ؟ عزیزم اونم پست همون پست ریحانه و روزمره گی هاست کپی کردم واسه دوستانی که ندیدن بخاطر آرشیوم قبلیو بستم می دونی که تمام پستام رمزشون یکی شده
مامان ریحان
8 آبان 92 11:58
ریحان که عاشق انگری برد ِ تا قالبو دید زودی گفت مامان ببین انگری بردِ حالا همش میخواد برم بالای قالبتون و پرنده های خشمگینو ببینه
مامان یاسمین زهرا
9 آبان 92 14:28
زیارت قبول،انشاا... روزیه هر سالتون باشه
مامان زهرا
11 آبان 92 13:06
سلام خوبيد زيارت قبول خانم از طرف من گل پسروببوس از طريق وب كوثري با وبتون اشنا شدم شما از شون خبر دارين چندوقت هست اپ نميكنه
مهرنوش مامان مهزیار
13 آبان 92 8:22
عزیزم با افتخار لینکتون کردم. راستی عزیزم زیارت قبول
مامان کوثری
14 آبان 92 11:10
عزیزم سلام زیارت قبول آرمان جان چطوره خودتون خوبید امیدوارم همیشه خوب و خوش باشین چند وقتی نبودم دلم برای همه تنگ شده بود مخصوصا واسه عکس های کوچولوهاتون خدا نگه داره همه شون رو آرمان جون رو ببوس
مامان کوثری
14 آبان 92 11:11
وای گند زدم رمز رو عوض میکنم یادم رفت خصوصی کنم خصوصی رو چک کن
مامان کوثری
15 آبان 92 17:02
آخ باز یادم ررفت متن رو خصوصی بفرستم برات
هیراد و عمه لیلاش
24 آبان 92 21:51
زیارتت قبول عزیز دلم