آرمان قند عسلآرمان قند عسل، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
باران شیرین عسلباران شیرین عسل، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

♫♫♫ آرمان آرزوهایمان ♫♫♫

آرمان و محرم 92

1392/8/15 18:28
نویسنده : مامان آرمان
790 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

محرم امسال با سوالات زیادی در ذهنت جا گرفته.امروز 15 مهر 92 وقتی داشتیم میرفتیم مهد رادیو ماشین را روشن کردم ...مثل بقیه روزها که گاهی رادیو و گاهی سی دی میگذاشتم.بهم گفتی سی دی بذار و من گفتم بهتر رادیو گوش کنیم.چرا شروع شد که برای چی سی دی گوش نکنیم و من که از بچگی یاد گرفتم در این ایام موزیک گوش نکنم بهت گفتم اخه ایام عذا است و ما باید بخاطر امام حسین که روزهای شهادتش نزدیکه موزیک شاد گوش نکنیم.دوباره سوال شروع شد که امام حسین چی شده و چی نشده که من پرچم های سیاه و قرمز تو گوشه و اطراف و بخصوص کنار پلها را بهت نشون دادم و سیاه که علامت در سوگ بودن و قرمز که نشان ریختن خون امامون هستش و اینکه چرا امام را کشتند را کامل برات شرح دادم و چقدر عالی گوش کردی و چندبار هم گفتی میرم مهد تا زود همه اینها را برای دوستام تعریف کنم.موقع برگشت از مهد هم دوباره همون سوالات با جزییات بیشتر در موردشون گفتگو شد.خیلی خوشحال شدم که اینقدر بزرگ شدی که خودت علاقه به دونستنش را داشتی و توضیحاتم تو را قانع کرد و سوالات حاشیه ای در کنار صحبتها پیش نیومد.پارسال هم وقتی برنامه نوگلان عذادار علی اصغر را دیدی حس خاصی پیدا کرده بودی ولی زیاد کنجکاوی نکردی و من واقعا در صدد موقعیتی بودم تا در این مورد باهات صحبت کنم.خدا خواسته دلم را شنید و در فرصت مناسب این موقعیت فراهم شد و تا حد زیادی صحبتهای مفیدی داشتیم. 

آرمان و محرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان مهرزاد
16 آبان 92 11:41
سلام التماس دعا عزيز

سلام
محتاجیم به دعا
مامان نفس طلایی
16 آبان 92 13:21
التماااااااااااااااس دعا


محتاجیم به دعا
مریم مامان سروش
16 آبان 92 23:48
این روزها مثه این که وروجک ها بهتر گوش میدن. وروجک خونه ما هم علاقه مند شده بود تا بدونه.


همینطوره..
مامان پریسا
17 آبان 92 10:19
سلام
ایشالله سالهای زیادی زیر سایه ی مامان و بابا برای امام حسین عزاداری کنی عزیزم.


عکس های تولد اماده شد گلم.


سلام
ممنونم
اومدم.
ژاله مامان آیدا
19 آبان 92 15:47
سلام مامانی یه وبلاگ درست کردم خوشحال میشم نظرتو بدونم kadonamadi.blogfa.com
مامان یاسمین زهرا
20 آبان 92 12:50
امام حسین پشت و پناه آرمان خان
مامان آرمان
پاسخ
ممنونم.ایشاءا...امام حسین پشت و پناه همه بچه ها باشه
سمانه مامان پارسا جون
20 آبان 92 13:36
ان شاالله امام حسین خودش نگهدارت باشه گل پسره باهوش
مامان آرمان
پاسخ
انشاءا....اما حسین پشت و پناه همه بچه ها باشه گلم.
مامان ریحان
24 آبان 92 0:24
سلام الهی ایشالا امام حسین پشت و پناهت باشه آرمان جون اجرتونم با امام حسین
مامان آرمان
پاسخ
سلام.ممنون.ایشاءا...امام حسین پشت و پناه همه بچه ها باشه.
هیراد و عمه لیلاش
24 آبان 92 21:49
انشالله همیشه دلت حسینی باشه و در پناه خدای حسین خوشبخت بشی
مامان آرمان
پاسخ
ممنون از دعای قشنگت.
مامان سيد محمد سپهر
25 آبان 92 12:08
انشاء الله امام حسين پشت و پناه پسر گل ما باشه
مامان آرمان
پاسخ
ممنون ایشاءا...پشت و پناه همه بچه ها باشه.
مامان دنی گلی
28 آبان 92 13:42
ان شااله همیشه بچه هامون از خادمین امام حسین باشن. و عزاداریتون هم قبول باشد.
مامان آرمان
پاسخ
انشاءا....ممنون