آرمان قند عسلآرمان قند عسل، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
باران شیرین عسلباران شیرین عسل، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

♫♫♫ آرمان آرزوهایمان ♫♫♫

مجموعه شعرهایی که آرمان تو مهد در سال 90 یاد گرفته

1391/2/1 0:36
نویسنده : مامان آرمان
4,166 بازدید
اشتراک گذاری

 

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

مجموعه شعرهای کوتاهی که از هفته اول مهرماه 90 تا هفته دوم اسفند در مهد کودک با آرمان کار کردند.بعضی از آنها خلاصه شدند تا بچه ها در زمان کوتاهتری بتونند تعداد بیشتری شعر یاد بگیرند.

آرمان بعضی از شعرها را خیلی بیشتر دوست داره و بهتر میخونه

شعرها در ادامه مطلب ziba

مجموعه شعرهای کوتاهی که از هفته اول مهرماه 90 تا هفته دوم اسفند در مهد کودک با آرمان کار کردند.بعضی از آنها خلاصه شدند تا بچه ها در زمان کوتاهتری بتونند تعداد بیشتری شعر یاد بگیرند.

آرمان بعضی از شعرها را خیلی بیشتر دوست داره و بهتر میخونه

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

سلام دهیم به همه

سلام دهیم به همه

با خوشحالی و خنده

سلام سلام بچه ها

چطور حال شما؟

هستید خوشحال و خندان

چون گلهای گلستان

سلام به تو ای عزیز

چه خوشگلی و تمیز

مادر

مامان جونم مامان زیبا

دوست دارم قد یک دنیا

میخوام برات از آسمون ها

هدیه بیارم ستاره ها را

بهشت من تویی تو مادر

زهر کسی تو مهربانتر

برای من تو همچو جانی

تویی که چون فرشتگانی

پلیس

شب ها که ما میخوابیم

آقا پلیسه بیداره

ما خواب خوش میبینیم

اون دنباله شکاره

آقا پلیسه زرنگه

با دشمنا میجنگه

ما پلیس دوست داریم

بهش احترام میذاریم

تلفن

باز تلفن زنگ میزنه

تو گوشم آهنگ میزنه

من گوشی را بر میدارم

میگم الو..سلام دارم

باباجونم صداش میاد

صدای خنده هاش میاد

از تو گوشی به من میگه

بزرگ شدی حالا دیگه

صد آفرین بر پسرم/دخترم

برات یه هدیه میخرم

40.gif2.gif

توپ (ورزش)

توپ سفیدم قشنگی و نازی

حالا من میخوام برم به بازی

بازی چه خوبه با بچه های خوب

بازی میکنیم با یه دونه توپ

چون پرت میکنم توپ سفیدم را

از جا میپره میره رو هوا

قل قل میخورده تو زمین ورزش

یک و دو و سه و چهار و پنج و شش

پاییز

پاییزه و پاییزه

برگ درخت میریزه

هوا شده کمی سرد

روی زمین پر از برگ

ابر سیاه و سفید

رو اسمونو پوشید

دسته دسته کلاغها

میرن به سوی باغها

همه میگن به یکبار

غار و غار و غار و غار

دکتر

دکتر چه مهربونه

درد منو میدونه

زخم من را میبنده

با شوخی و با خنده

میگه مریض کوچولو

کوچولوی موچولو

برو بخواب تو خونه

دوای تو همینه

108.gif137.gif

طبل بزرگم خیلی قشنگه

طبل بزرگم

خیلی قشنگه

وقتی که میزنم

اینطور صدا میده

بوم بوبوبوم بوم.......بوم بوبو بوم بوم

پیانویی دارم

خیلی قشنگه

وقتی که میزنم

اینطور صدا میده

دین دی دی دین دین..... دین دی دی دین دین

شیپوی دارم

خیلی قشنگه

وقتی که میزنم

اینطور صدا میده

دود دو دو دود دو.....دود دو دو دود دو

اسپ سفیدم

خیلی قشنگه

وقتی که راه میره

اینطور صدا میده

پی تیکو پی تیکو پیتکو.....پی تیکو پی تیکو پیتکو

اما تفنگم

توش یه فشنگه

وقتی که میزنم

اینطور صدا میده

بنگ

جوجه پر طلایی

جوجه پر طلایی

نوکت سرخ و حنایی

پرهات رنگارنگه

راه رفتنت قشنگه

ای جوجه قشنگم

جوجه رنگا رنگم

حناییه سر تو

چه خوشگله پر تو

  شکلکهای جالب و متحرک آروین

ماهی من قشنگه

ماهی من قشنگه

پولکاش رنگارنگه

با باله های نرمش

با چشممای قشنگش

تو آب شنا میکنه

به من نگاه میکنه

4.gif

کتری آب جوش

کتری آب جوشم

غل غل دارم میجوشم

وقتی که داغه داغم

هرگز نیا سراغم

این کار بچه ها نیست

اگر گفتی کار کیست؟

کار بابا و مامانه

بابای خوب و مامان مهربانه

شکلکهای جالب آروین

بابا بزرگ

بابا بزرگ چه پیره

الهی هیچوقت نمیره

عینک داره با عصا

قصه میگه با ادا

خوشحال مثل بنده

با ریش سفیدش میخنده

ghost face

چشم چشم دو ابرو

چشم چشم دو ابرم

دماغ و دهن یک گردو

چوب چوب یه گردن

اینم یه گردی تن

حالا بذار دو تا گوش

موهاش نشه فراموش

پا پا دو تا پا

حالا بذار دو تا دست

ببین چقدر قشنگه

حیف که بدونه رنگه

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

وقتی هوا سرد میشه

وقتی هوا سرد میشه

درختا بی برگ میشه

از هوا بارون می باره

برف فراووون می باره

حرف مامانو بکن گوش

لباسهای گرم بپوش

تا که مریض نشی تو

خونه نشین نشی تو

شکلکهای جالب اروین

بارون

میرم به آسمونها

تا بکنم این دعا

بارون بیاد ای خدا

به باغ و دشت و صحرا

تا زمینا شاد بشن

خرم و آباد بشن

تا گندما گل کنن

چشمه ها قل قل کنن

درختا پر برگ بشن

میوه ها بسیار بشن

شادی کنن آدما

تو شهر زیبای ما

 شکلکهای جالب آروین

لایی لایی لایی لا

لایی لایی لایی لا

شب شده ..شده وقت خواب

صبح تا شب بازی کردی

خسته شدی و بی تاب

شب ها که زود بخوابی

فردا شادی و شاداب

وقت بازی با دوستان

خوشحال هستی و شادان

زمستون

آی بچه ها زمستونه

برف و سرما فراووونه

حرف منو بکن گوش

لباسهای گرم بپوش

وقتی میاد زمستون

تو برف و باد و بارون

شال و کلاه و پالتو

بپوش و بیرون برو

   شکلکهای جالب آروین

یه گله ماشین قشنگ

یه گله ماشین قشنگ

ریز و درشت و رنگ وارنگ

تو خیابون میان میرن

مسافرا رو میبرن

ترمز دارن دنده دارن

آقای راننده دارن

وقتی ماشین روشن میشه

دود تو هوا بلند میشه

گاز میده هی راننده

ور میره هی با دنده

سبز و سفید و قرمز

سبز و سفید و قرمز

سه رنگه پرچم ماست

زیباترین پرچم ها

پرچم ایران ماست

سلام میدم به پرچم

ما بچه های ایران

دوست داریم پرچم خود

هم از دل و هم از جان

www.smilehaa.org

اگر خوشحال و خندانی دست بزن

اگر خوشحال و خندانی دست بزن

اگر خوشحال و خندانی پا بزن

میدرخشد جونم از چشمات

میریزه خنده از لبهات

اگر خوشحالو خندانی دست بزن

اگر خوشحال و خندانی پا بزن

168.gif

درخت

من یه درختم

سر سبز و شادم

پا در زمینم

سر در هوایم

می بینم اینجا

اطراف خود را

آزاد هستم

از غم رهایم

شکلکهای جالب و متنوع آروین5.gif شکلکهای جالب و متنوع آروین

میوه های رنگارنگ

این میوه های رنگارنگ

پر آب و شیرین و قشنگ

بعضی ها خیلی درشتن

بعضی ها قد انگشتن

پیش از غذا بعد از غذا

ما میخوریم از میوه ها

میوه های خوشمزه

پر آب و شیرین و تازه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

آرتین خان خان ایران
31 فروردین 91 23:47
به به عجب آرمان خان زرنگی
ماشالا به این گل پسر خدا حفظش کنه


ممنون......
سمیه : مامان مسیح مقدس
1 اردیبهشت 91 12:28
سلام عزیزم....خوبی ؟ آرمان جون خوبه ؟
مرسی که به ما سر میزنین...ماشالله به این آرمان جون باهووووش
راستی ما آپیم ...وقت کردین بیاین پیشمون...


سلام...ممنون....حتما
الهام مامان رامیلا
1 اردیبهشت 91 17:37
ای جانم سلام عزیزم ماشالله بزرگ شده آرمانی ما شعرها هم خیلی قشنگ بود به به چه قالب قشنگی خیلی کیف کردم مامانی دستت درد نکنه


ممنون.....
خاله ي اميرعلي
2 اردیبهشت 91 12:23
سلام
ماشالاه به آرمان باهوش كه اين همه شعرهاي قشنگ بلده
خوب مكردين اين شعرهارو نوشتين وقتي كه آرمان جان خودش اين وبلاگو مديريت كنه خاطرات براش دوباره زنده ميشه


سلام
اره براش حفظ میشه و دوستانمون هم میتونند استفاده کنند
مامان کوثری
3 اردیبهشت 91 13:57
خیلی شعر های زیبایی بود ماشاالله چقدر پسر باهوشی


ممنون گلم
مامان ماهان
3 اردیبهشت 91 16:17
سلام گلم
وای چه شعرهای خوشگلی
آفرین به آرمان جون که این شعرهای قشنگ رو بلده

مامانی دستت درد نکنه من یادداشت کردم تا به ماهان یاد بدم


ممنون.....خواهش میکنم راستش بیشتر هم بخاطر این نوشتم که دوستامون هرکی دوست داره برای بچه هاش بردارند و بابچه ها کار کنند...
ilijoon
4 اردیبهشت 91 22:14
آفرين گلم چقدر شعرهاي ريالشنگي بلدي
براي ايليا جون خوندم خيلي خوشش اومد دستت درد نكنه برامون نوشتي


خواهش میکنم یکی از قصدهایم هم همین بود که دوستان هم بتونند ازشون استفاده کنند...
مامان امیر علی
5 اردیبهشت 91 13:57
ها ماشاله افرین پسر زرنگ و با هوشم .بوس


ممنون
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
7 اردیبهشت 91 7:42
چه شعرهای قشنگی تقریبا نصفشون مثل اینکه بین المللی هستنمنظورم اینه که مال همه مهدهاست.و مهد ماهان هم یادشون داده.راستی آرمان همه رو حفظه؟


همه را در زمان خودش حفظ بود ولی بعضی را بیشتر دوست داره و بهتر میخونه و اونهایی که زیاد علاقه نداره را فراموش میکنه
مامان زهره
7 خرداد 91 13:16
فكر كنم با چه ذوق و شوقي اين شعرها را براي مامان گلش مي خونه