آرمان قند عسلآرمان قند عسل، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
باران شیرین عسلباران شیرین عسل، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

♫♫♫ آرمان آرزوهایمان ♫♫♫

آرزوی بهترینها برایت

1391/1/17 23:08
نویسنده : مامان آرمان
897 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسرم خوب خودم

دوست داشتم اولین پست سال نو را با تبریک سال هم به شما پسره مهربونم و هم به تمام دوستان مجازی این سایت که در طول مدت چند ماه آشنایی با اونها بدون اینکه از نزدیک همدیگر را ببینیم و بشناسیم باهاشون دوست شدیم و اونها را دوست داریم......

آرزوی ما سالی پر از بهترینها برای پسر عزیزم و برای تمام پسرها و دخترهایی است که امیدها و تپش قلب والدینشون هستند و هم برای تمام مادرهای و پدرهای خوب و مهربونی که تکیه گاه و یاور فرزندانشون هستند.....

سالی همراه با سلامتی

سالی پر از شادی

سالی پر از عشق و دوست داشتن

سالی پر از محبت

سالی پر از حس لطافت و تازگی

سالی همراه با موفقیت و سر بلندی و طی کردن پله های ترقی

و سالی پر از آرزوهای رنگانگ و زیبا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
18 فروردین 91 6:41
سلام.ممنون بابت دعای زیبایت.ایشالله سال جدید شما هم همینطور باشه.آمین.
ilijoon
18 فروردین 91 10:29
سلام آرمان جون خوشحالم كه باهات آشنا شدم اگه دوست داشتي مايل به تبادل لينك هستم ilijoon.niniweblog.com ايليا جون بزرگ مرد كوچك منتظرتم حتما به من سر بزن
مامان...
19 فروردین 91 17:23
سلام پسر نازی دارین خدا حفظش کنه منم چند وقتیه نی نی میخوام اما خدا نداده شما دعا کنید یه نی نی ناز سالم و صالح بهم بده
خاله ی امیرعلی
20 فروردین 91 0:44
نوروز را سپاس می گویم که بهانه ای است برای نکو داشت آنهایی که به یادشان هستیم. نوروز فرخنده باد . . .
مامان کوثری
20 فروردین 91 14:44
سلام سال نو مبارک باشه ببخشید که دیر اومدم وبهتون تبریک گفتم آخه قبل از سال رفتم مسافرت پیش خانواده ام و تا وقتی برگشتم دیر شد به دوستای خوبمون سر بزنم امیدوارم سال خوبی داشته باشین عزیزم آرمان جون چهارمین سال زندگیت مبارک ساال خوبی داشته باشی
مامان ماهان
20 فروردین 91 16:46
به به چه دعای زیبایی ممنون
خاله ی امیرعلی
22 فروردین 91 20:54



میترا مامان پارسا
23 فروردین 91 16:34
سلام دوست خوبم. منم همه آنچه را که آرزو کردید برای شما و آرمان عزیز آرزو میکنم. امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید. براتون یه خصوصی هم میذارم.
مامان پریسا
24 فروردین 91 19:41
ایشالله که همیشه خوش و سلامت باشید.
مامان نفس طلایی
26 فروردین 91 0:25
عید شما مبارک


ممنون.امیدوارم شما هم سال خوبی داشته باشید.
مامان آريا
26 فروردین 91 10:29
سلام عزيزم سال جديد و بهت تبريك مي گم اميدوارم سال عالي و پربركتي برات باشه قالب جديد هم مبارك خيلي قشنگه و سر زنده يه بوسه محكم از آرمانيه خاله از طرف من بگير
من رمز مي خوام اگه بشه البته
دلم براتون تنگ شده اقعا"‌


سلام.ممنون.این پست کاملا خصوصی است...شرمنده.. ما هم دلمون براتون تنگ شده.

مامان امیر علی
26 فروردین 91 12:43
ای داد من چرا رمز ندارم ؟؟؟؟؟؟؟


دوست خوبم این پست کاملا خصوصی است و فقط آرمان رمز داره...شرمنده
شبنم مامان شيرين
26 فروردین 91 13:43
سلام خوبي؟ پسر گلت چطوره؟ ارزو دارم سال پر بركتي براتون باشه....شاد و سلامت باشي.


سلام.merci
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
26 فروردین 91 13:58
سلام.ممنون از حضورتون و نظرات خوبتون.آرمان عزیز رو هم از طرف من و ماهان ببوسید.


سلام.خواهش میکنم...حتما...merci
سمانه مامان پارسا جون
27 فروردین 91 12:09
پست خیلی قشنگی بود آفررین


ممنون دوست خوب..
مامان زهره
28 فروردین 91 9:01
سلام خانوم گلی من رمز ندارم


سلام...این پست کاملا خصوصی است....رمز فقط برای آرمان هستش....شرمنده