آرمان قند عسلآرمان قند عسل، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
باران شیرین عسلباران شیرین عسل، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

♫♫♫ آرمان آرزوهایمان ♫♫♫

اولین پست سال 92

1392/1/21 23:08
نویسنده : مامان آرمان
1,114 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزتر از جانم

همیشه انتهای سال که میشه سایه سال کهنه خیلی سنگینی میکنه و کوله باری از انواع و اقسام برنامه های ریز و درشتی که در طول سال داشتیم و بعضیهاشون خوشایند و بعضی سخت و ناخوشایند بوده در ذهنمون میشینه و همش دوست داریم که سال زودتر نو بشه و با لحظه سال تحویل یک حس سبکبالی و نو شدن در جسم و روحمون حس میکنیم و از همون اول کلی برنامه داریم که از روزهای اول سال دوست داریم اونها را به اجرا بگذاریم که هر روز که میگذره و از اون حس اولیه فاصله میگیریم روند رشد برنامه هامون هم کندتر میشه.

بهرحال ما هم سال 91 را چه خوب و چه بد پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر تا امروز 21 فروردین 92 روزهای خوبی داشتیم که البته میشد خیلی بهتر از اینها هم باشه.امیدوارم امسال به امید خدا سال پر باری از هر لحاظ برای خودمون و همه کسانی که دوستشون داریم باشه.امیدوارم سالی پر از امید...موفقیت...سعادت....سلامت ...شادکامی و آرامش داشته باشیم.آمین

دوست داشتم اولین پست سال را  با عکسهای زیبایی از طبیعت که خودم از مناظر شمال و مسیر جاده هراز  انداختم شروع کنم.

 عصری مه آلود در شمال

نمایی از ساحل دریا از داخل قایق

جاده هراز

پرتقال فروش در مسیر جاده

بخشی از ترافیک جاده در برگشت به تهران

شکوفه های بهاری

5 سگ نظاره گره مسافران

سبزه امسال ما که بهترین سبزه در طول این سالها بود...تهیه و دیزاین (مامان آرمان)

از 15 اسفند من و آرمان که عدسها را با هم خیس کردیم و هر روز نظاره گر جوانه زدن و رشد اون بودیم...روزی نبود که من و آرمان بهشون سر نزنیم و اونها را تا 13 نوروز داشتیم...حتی دلم نیومد اونها را یک گوشه ای بیاندازم و نهایتا در خاک اونها را کاشتیم.امسال دلبستگی خاصی به سبزه ها داشتم. 

اولین گلدان گل آرمان....گلدان اطلسی که من چند روز مونده به عید برای آرمانم خریدم و آرمان وظیفه نگهداریشو به عهده داره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ملیکا کوچولو
21 فروردین 92 22:54
سلام. ببخشید میخواستم بپرسم ایا وبلاگ شما هم مشگل پیدا کرده؟ اخه قسمت مدیریت وبلاگم فعال نمیشه. میشه اگه انلاین هستید تو همینجا برام جواب بذارید؟ کوچولوی نازتونو هم ببوسید.


سلام
من متوجه مشکلی نشدم.
ممنون
امیدوارم زودتر مشکل حل بشه.
مامان ملیکا کوچولو
21 فروردین 92 23:05
خیلی خیلی ممنونم.روی ماه ارمان جونمو ببوسید. ادرس وبلاگتونو روی کاغذ نوشتم تا به محض حل مشگل وبلاگم لینکتون کنم.


خواهش میکنم.
ممنون
کاش شما هم آدرستون را گذاشته بودید.
مامان آروین
27 فروردین 92 13:32
عکسای قشنگی گذاشتید ایشالا همیشه شاد و خوش باشید خیلی وقته به ما سر نمیزنید دلمون براتون تنگ شده




ممنون.شما هم مدتها بود که به ما اصلا سر نمیزدید.
مامان ریحان عسلی
30 فروردین 92 18:01
سلام
سال نو مبارکککککککککککککککککک البته من اس ام اسی عرض ادب کرده بودم خوب هستید چه خبرا آرمان خوبی خاله ؟
چه جای با صفایی رفتید چه عکس های زیبایی
چه کاره قشنگی کردید خرید گل


سلام
ممنون...شما به ما همیشه خیلی لطف دارید.
شمال مازندران و جاده هراز هستش.
بخاطر دادن حس مسولیت و مالکیت به آرمان این فکر به نظرم رسید.
پریا
31 فروردین 92 22:01
سلام عزیزان خوب هستید ..وبلاگ زیبایی دارید ... ما در حال جمع آوری سیسمونی هستیم اگر دوست داشتید به این کلوب سر بزنید ... http://www.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=19528&ChatDate=31-1-1392&PageNumber=2