آرمان قند عسلآرمان قند عسل، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره
باران شیرین عسلباران شیرین عسل، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

♫♫♫ آرمان آرزوهایمان ♫♫♫

روز معلم

1391/2/12 12:25
نویسنده : مامان آرمان
2,075 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم...امیدم...عکس زیبای حرکتی, عکس های درخشان زیبا, تصاویر براق و درخشان, تصاویر زیبا ساز وبلاگ

هر سال روز معلم که میشه تو دلم حال و هوای دیگه ای هستش...با اینکه سالهای زیادی است که  از دوران مدرسه ام میگذره ولی سالی نیست که این روز برسه و من چهره معلم هام را در ذهنم مرور نکنم...

 

دوران دبستان و بخصوص معلم کلاس اولم خانم زرجویان...خانمی سبزه رو با قدی متوسط و دل خیلی مهربون...کلاس دوم خانم عامری...خانمی قد بلند و خوش اندام و بسیار کشیده و منظم و تمیز...همیشه میگفت بچه ها بجای نقطه در پایان جلمه ستاره نگذارید....کلاس سوم خانم دنیایی... که فقط از ایشون عکس دارم....خیلی مهربون بودند و شنیدم که بعد از ما بازنشسته شدند و رفتند آمریکا.کلاس چهارم خانم رسام...خانمی با قد بلند و هیکل درشت اما با دلی خیلی مهربون...جایزه ثلث دوم بچه های ممتاز را خودش درست کرده بود...شونه سر که روش گلهای صورتی دستساز زیبایی داشت را خودشون درست کرده بودند و بعد از اینکه اسامیمون را به عنوان شاگرد ممتاز جلوی صف خوندند و ما بالا رفتیم ...با دستهای توپول و مهربونش مقنعه هامون را کمی عقب زد و شونه ها را به جلوی موهام زد...چقدر حس قشنگی بود....کلاس پنجم خانم مشیری... که البته خانم مهربونی بودند ولی یه کمی کم کار بودند....

اون مقطع همیشه برای معلمهام گل میخریدم...یک دسته گل قشنگ که مامان یا شب پیش میخرید و من فردا در روز معلم بهشون میدادم یا صبح زود در روز معلم با بابا میرفتم میخریدم که خیلی هم گل فروشی ها شلوغ میشدند...

دوران راهنمایی که یه عالمه معلم داشتیم و فقط تعدادیشون را یادمه....بخصوص معلم فارسی و علوم و دینی و اجتماعی ام را...

تو این مقطع از هر معلمی که بیشتر خوشم میومد براش یک  هدیه میخریدم.

مقطع متوسطه که بازم معلمهای خوبی داشتیم و دیگه اون حال و هوای گل و هدیه کم شده بود....شاید خجالت میکشیدیم شاید اینکه تو مدرسمون عرف نبود.....

استادان دانشگاهی ام که بعضی خیلی خوب بودند و بعضی اصلا خوب نبودند....بهرحال یادشون بخر....روز معلم به همشون مبارک باشه..امیدوارم زنده باشند و سلامت و شاد...ممنونم از همگیشون که با آموزش در زیر دستشون ما تونستیم موفق بشیم و بتونیم پا جای پای اونها بگذاریم........ من آلان در بخش آموزش و تدریس هستم و خوشحالم که در این بخش فعالیت میکنم.

روز معلم مبارک و ممنون از همگیشون

تصویر متحرک زیباسازی وب

122.gif

آرمان فقط تا حالا یک مربی داشته اون هم مربی مهدش بوده که اسمش بهار هستش....البته معلم زبان مهد هم بود که در همینجا به اونها هم تبریک میگیم..

امیدوارم که آرمان هم معلمهای خوبی در مسیر زندگیش قرار بگیرند تا پسرم یک مرد موفق بشه که باعث افتخار ما و تمامی تعلیم دهندگانش باشه

با آرزوی بهترینها برایت پسرم

تصاویر زیبا سازی وبلاگ, عکس های زیبا, گالری عاشقانه

این سبد گل زیبا تقدیم به تمام معلمین و مدرسین محترم و زحمتکش و با وجدان

تصاویر زیبا سازی وبلاگ, عکس های زیبا, گالری عاشقانه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

نانازیا
12 اردیبهشت 91 13:21
سلام مامان بابای مهربون شمام کوچولوتون رو به شهر اینترنتی بچه ها (نانازیا) بیارین! کلی نانازی دیگه منتظر کوچولوتون هستن نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
12 اردیبهشت 91 15:20
گفت استاد مبر درس از یــاد

یاد باد آن چه مرا گفت استاد

یاد باد آن که مرا یاد آموخت

آدمی نان خورد از دولت یـــاد

هیـــــچ یــادم نرود این معنی

کـــه مرا مادر من ،نـــادان زاد

پـــــدرم نیز چو استـــادم دید

گشــــت از تربیــــــت من آزاد

پس مرا منت از استـــــاد بود

که به تعلیم من اُستـــــاد اِستاد

هر چه می دانست آموخت مرا

غیر یک اصــل که نا گفته نهاد

قدر استــــاد نکو دانستن

حیف استاد به من یاد نداد

امروز و همه روزهایت مبارک.


ممنون ب شما هم مبارک باشه


مامان ریحان عسلی
13 اردیبهشت 91 10:16
سلام
خیلی خوب نوشتی ، من نمیدونستم که شما هم در امر تدریس مشغول به کارید شرمنده با تاخیر روزتون مبارک
ای معلم تو را سپاس : ای آغاز بی پایان ، ای وجود بی کران ، تو را سپاس .ای والا مقام ، ای فراتر از کلام، تورا سپاس. ای که همچون باران بر کویر خشک اندیشه ام باریدی
روزت مبارک
با هر مقطع سنی که بالا می رفتید منم به یاد معلم ها افتادم مخصوصا دبستان که چه دوره ی خاطره انگیزیه واسه هممون


ممنون از تبریکتون
سمانه مامان پارسا جون
13 اردیبهشت 91 18:39
سلام عزیزم خوبی؟
آرمان جون خوبه؟


سلام.ما خوبیم.ممنون
مجتبی
13 اردیبهشت 91 21:34
سلام دوست عزیز
از اینکه به وبلاگت سر زدم خیلی خوشحالم

لینکت کردم

حتما به منم سر بزن

و منو لینک کن


سلام
ما هم خوشحالیم
بهت سر میزنم
لینکت میکنم


خاله ي اميرعلي
13 اردیبهشت 91 22:11
منم به نوبه ي خودم روز معلم رو به همهي معلم هاي زحمتكش و مهربان تبريك ميگم


مامان ماهان
15 اردیبهشت 91 15:16
سلام گلم
با تاخیر روزتان را تبریک میگم الهی که همیشه موفق باشین
آرمان جون رو ببوسین


سلام
ممنونم...
مامان زهره
16 اردیبهشت 91 10:17
سلام من رمز ندارم


عزیزم اون پست فقط برای آرمان هستش...شرمنده
مامان زهره
16 اردیبهشت 91 10:18
اي واي من نمي دونستم شما هم معلم هستين روز شما هم مبارك


ممنون.
مهرانه مامان مهرسا
16 اردیبهشت 91 19:01
سلام عزیزم روزتون مبارک آرمان خوشگل رو هم ببوسین


سلام.ممنون . چشم.

مامان آريا
17 اردیبهشت 91 10:51
عزيزم سلام خوبي آرمانيه من چطوره به خدا دلم براش يه ذره شده خاله قربونش برم


سلام.خوبیم...ممنون.ما هم همینطور
مامان آبتین
20 اردیبهشت 91 6:37
عزیزم تبریک میگم شما هم معلمید
ای داد که معلمها برا بچه های دیگران مادرند و معلم اما برا بچه های خودشون هیچی نیستن من از اینکه معلم شدم بی اندازه ناراحتم چون به پسرم نمی تونم برسم و باید دائم در حالیکه اشک می ریزه بذارمش خونه ی این و اون تا برم سر کار برا خودم خیلی متاسفم که فرزند خودم دچار کمبودهایی شده که فقط مقصرش منم به هر حال سرتونو درد آوردم روزتون با تاخیر مبارک


ممنونم...من تو کار تدریس هستم و خیلی هم راضیم..امیدوارم شما هم موفق باشید.
مامان پریسا
20 اردیبهشت 91 10:39
مرسی عزیزم.

در ضمن با تاخیر من هم تبریک میگم.


ممنون
ilijoon
20 اردیبهشت 91 10:43
روز معلم بر شما وتمامي معلمان عزيز مبارك باد


ممنون
ilijoon
20 اردیبهشت 91 10:54
سلام مامان جون خواسته بوديد آدرس كلاسهاي ايليا رو بهتون بگم عزيزم نميدونم شما كدوم منطقه ساكنيد به هر حال براتون مينويسم
كلاس موسيقي ايليا ميدان آزادي خانه فرهنگ پرواز (استاد عزيزي)كه جزئ نفرات برتر موسيقي كودكان در ايرانه وخيلي از نحوه آموزششون راضي هستم
كلاس نقاشي ايليا هم مسير خونه خودمون كه سمت آذري هست خيابان 20متري شمشيري خانه فرهنگ شمشيري سپيده جون مربيشونه كه از نحوه آموزش ايشون هم بسيار راضي هستم
كلاس ژيمناستيك هم موقتا خانه ورزش شمشيري ميبرم كه نسبتا خوبه ولي در جستجوي مربي بهتر نيز هستم اميدوارم توضيحاتم بتونه كمكتون كنه دوستون دارم آرمان گلم رو ببوسيد

ممنون از راهنماییتون....متاسفانه به مسیر خانه ما نمیخوره ولی ممنون
میترا مامان پارسا
20 اردیبهشت 91 13:35
سلام دوست خوبم

روز معلم رو با تاخیر تبریک میگم. امیدوارم که همیشه سلامت باشید. من خودم به شخصه برای معلمین ارزش زیادی قائلم و دوسشون دارم . موفق باشید و پایدار

یه خصوصی هم تقدیم کردم.

روی ماه آرمان جون رو میبوسم


سلام
ممنون از تبریکتون...

ilijoon
27 اردیبهشت 91 9:58
اگر ممكنه مسيرخونتون رو بگيد تا اگر اطلاعي در مورد كلاس مسير خونتون پيدا كردم بهتون بگم