آرمان قند عسلآرمان قند عسل، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
باران شیرین عسلباران شیرین عسل، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

♫♫♫ آرمان آرزوهایمان ♫♫♫

روزت مبارک مادر

1391/2/21 16:01
نویسنده : مامان آرمان
1,515 بازدید
اشتراک گذاری

Click here to get myspace Mothers Day comment code

آسمان را گفتم :
می توانی آیا
بهر یک لحظه ی خیلی کوتاه
روح مادر گردی ؟
صاحب رفعت دیگر گردی ؟
گفت نی نی هرگز !!!
من برای این کار
کهکشان کم دارم
نوریان کم دارم
مه و خورشید به پهنای زمان کم دارم !


خاک را پرسیدم :
می توانی آیا
دل مادر گردی ؟
آسمانی شوی و خرمن اختر گردی ؟
گفت نی نی هرگز !
من برای این کار
بوستان کم دارم
در دلم گنج نهان کم دارم !

این جهان را گفتم :
هستی کون و مکان را گفتم :
می توانی آیا
لفظ مادر گردی ؟
همه ی رفعت را
همه ی عزت را
همه ی شوکت را
بهر یک ثانیه بستر گردی ؟
گفت نی نی هرگز !
من برای این کار
آسمان کم دارم
اختران کم دارم
رفعت و شوکت و شان کم دارم !
عزت و نام و نشان کم دارم !

آن جهان را گفتم :
می توانی آیا
لحظه ای دامن مادر باشی ؟
مهد رحمت شوی و سخت معطر باشی ؟
گفت نی نی هرگز !
من برای این کار
باغ رنگین جنان کم دارم !
آنچه در سینه ی مادر بوُد آن کم دارم !

روی کردم با بحر
گفتم او را آیا
می شود اینکه به یک لحظه ی خیلی کوتاه
پای تا سر ، همه مادر گردی ؟
عشق را موج شوی
مهر را مهر درخشان شده در اوج شوی ؟
گفت نی نی هرگز !
من برای این کار
بیکران بودن را
بیکران کم دارم
ناقص و محدودم
بهر این کار بزرگ
قطره ای بیش نیم
طاقت و تاب و توان کم دارم !

صبحدم را گفتم :
می توانی آیا
لب مادر گردی
عسل و قند بریزد از تو ؟
لحظه ی حرف زدن
جان شوی عشق شوی مهر شوی زر گردی ؟
گفت نی نی هرگز !
گل لبخند که روید ز لبان مادر
به بهار دگری نتوان یافت !
در بهشت دگری نتوان جست !
من از آن آب حیات
من از آن لذت جان
که بود خنده ی او چشمه ی آن
من از آن محرومم
خنده ی من خالیست
زان سپیده که دمد از افق خنده ی او
خنده ی او روح است
خنده ی او جان است
جان روزم من اگر ، لذت جان کم دارم
روح نورم من اگر ، روح و روان کم دارم

کردم از علم سوال
می توانی آیا
معنی مادر را
بهر من شرح دهی ؟
گفت نی نی هرگز
من برای این کار
منطق و فلسفه و عقل و زبان کم دارم !
قدرت شرح و بیان کم دارم !

در پی عشق شدم
تا در آیینه ی او چهره ی مادر بینم
دیدم او مادر بود
دیدم او در دل عطر
دیدم او در تن گل
دیدم او در دم جان پرور مشکین نسیم
دیدم او در پرش نبض سحر
دیدم او در تپش قلب چمن
دیدم او لحظه ی روئیدن باغ
از دل سبزترین فصل بهار
لحظه ی پر زدن پروانه
در چمنزار دل انگیزترین زیبایی
بلکه او درهمه ی زیبایی
بلکه او درهمه ی عالم خوبی ، همه ی رعنایی
همه جا پیدا بود
همه جا پیدا بود

از دوران بارداری در تصوراتم صدای شیرینت را که من را مامان خطاب کنی را برای خود  بارها و بارها تصور کرده بودم و زمانی که هنوز زبان باز نکرده بودی منتظر بودم که من را زودتر مامان صدا کنی و چقدر زیبا بود زمانی که توانستی و چقدر زیباتر که هر روز بارها آن را تکرار میکنی و من حسی وصف ناپذیر درونم ایجاد میشود.

به خاطر وجود توست پسرم که من هم اکنون مادر هستم

 

عشق مامانه آرمان پسر

Click here to get myspace I Love You comment code

 میلاد حضرت فاطمه (س)....روز زن و روز مادر

به مادرم و مادر همسرم و خواهرانم و تمام دوستانم تبریک میگم.یاد مادربزرگهام که یکیشون سالهای زیادی است که پدر و عموهام را تنها گذاشت و در خانه ابدی آروم گرفت و پدرم را عمری در حسرتش خودش گذاشت و مادر بزرگ دیگرم که در مظلومیت تمام ترکمون کردند بخیر و روحشون شاد.

Click here to get myspace Mothers Day comment code

 در اینجا تولد همسرم به قول آرمان آبک....پدر مهربونش را که روز ١٦ اردیبهشت بود را از این طریق بهش تبریک میگم

happybirthda8.gif

٢١ اردیبهشت سالروز آشنایی مامان با پدر هستش که هیچوقت این روز را فراموش نخواهیم کرد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

خاله ي اميرعلي
21 اردیبهشت 91 22:27
سلام
مهرباني بهترين عطريستكه در گل جاريست و تو خوشبوترين شاخه ي آني...
پيشاپيش روز زن مبارك
ممنونم بابت همه ي محبت هات مامان آرمان
گل پسري رو ببوسسسسسس


ممنون
الهام مامان رامیلا
22 اردیبهشت 91 1:50
روزت مبارک عزیزمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم


ممنوننننننننن
مامان زهرا نازنازی
22 اردیبهشت 91 7:55
zeinab
22 اردیبهشت 91 17:52
روزتون مبارک مامان آرمان جون


ممنون
مامان امیر علی
22 اردیبهشت 91 19:54
سلام عزیزم فردا روز مادره و من به شما مامان ناز و مهربون این روز رو تبریک می گم راستی عکس پسرت خیلی نازه


سلام ممنون دوست خوب....
مامان آريا
23 اردیبهشت 91 11:11
یاس ها عطرشان را از بوی تن تو به عاریت می گیرند. شبنم، گل واژه اشک های توست ای شقایق دشتستان صبوری؛ ای هم آغوش پروانه ها؛ ای صفای گل سرخ؛ ای نرگس عشق؛ ای اقاقیای محبت؛ تو شمیم گل محمدی و رایحه گل نسترنی. مادر، تو از همه گل ها زیباتر و از همه آنها خوش بوتری، در سالروز یاد تو، عطر همه گل های شکفته را نثار وجودت می کنم.

روز مادر مبارک


مامان آريا
23 اردیبهشت 91 11:11
عزيزم سالگرد آشناييتون و همچنين تولد شوهر مهربونتم بهت تبريك مي گم


ممنون
سمانه مامان پارسا جون
23 اردیبهشت 91 11:19

مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک عزیزم



خاله ي اميرعلي
23 اردیبهشت 91 14:35
زیباترین خطاب “مادر جان” است

“مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق

واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید

روزت مبارک مادر . . .
سالروز آشنايي و تولد آقاي همسري هم مبارك ايشالاه ساليان سال سايشون بالا سرتون باشه


ممنون از تبریکاتتون
مامان زهره
23 اردیبهشت 91 15:27
در چشم های مادر در چشم های مادر صد دشت آفتابی صد کوهسار پر برف صد آسمان آبی * در چشم های مادر خوبی و مهربانی * در چشم های مادر آواز باد و باران شادابی هزاران گلزار در بهاران * در چشم های مادر امید و شادمانی
مهسا مامان باربد
24 اردیبهشت 91 8:21
گفتم مادر! ... گفت: جانم

گفتم درد دارم! ... گفت: بجانم

گفتم خسته ام! ... گفت: پریشانم

گفتم گرسنه ام! ... گفت : بخور از سهمِ نانم

گفتم کجا بخوابم! ... گفت: روی چشمانم ...

اما یک بار نگفتم: مادر من خوبم شادم...! همیشه از درد گفتم و از رنج.....!

روزت مبارک مامان مهربون آرمان


ممنون مادر مهربون...بر شما هم مبارک
مامان ریحان عسلی
24 اردیبهشت 91 17:31
سلام
روزتون مبارک
خصوصی


سلام
ممنون
مامان زهره
25 اردیبهشت 91 12:48
تولد بابايي هم مبارك.انشائ الله شمع هزار سالگي را فوت كنند


ممنون...
مامان امیر علی
25 اردیبهشت 91 14:59
وای چه عکس نازی خیلی قشنگ بود عزیزم روزت هم مبارک مادر نمونه و فداکار و مهربون بوس


ممنون...
مامان کوثری
25 اردیبهشت 91 18:45
عزیزم اول روزت مبارک فقط ببخشید که اینقده دیر بهت تبریک گفتم دوم تولد همسری و سوم روز آشناییتون انشاالله همیشه سالم و سر حال با هم زندگی کنید و سایه تون بالا سر پسر نازتون باشه


ممنونننننننننننننن
مامان آرمان(مونا)
26 اردیبهشت 91 19:46
تولد همسرتون مبارک.اتفاقا تولد همسر من هم توی اردیبهشت البته 14 اردیبهشته.
به نظر من مردای اردیبهشت بی نظیرن


ممنون...چه جالب تولدشون مبارک باشه
ilijoon
27 اردیبهشت 91 9:56
بابا جون تولدت مبارك انشاالله تولد 120 سالگيتون


ممنون