آرمان قند عسلآرمان قند عسل، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
باران شیرین عسلباران شیرین عسل، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

♫♫♫ آرمان آرزوهایمان ♫♫♫

آرمان به روایت تصویر (اردیبهشت 91)

1391/3/5 13:49
نویسنده : مامان آرمان
2,047 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

گلچینی از عکسهای گل پسرم در اردیبهشت 91

 

عکسها در ادامه

 

گلچینی از عکسهای گلم در اردیبهشت 91

 

تعطیلات اوایل اردیبهشت 91 (شمال)

آثار گزیدگی پشه نمایان است

آرمان در حال شن بازی (کنار ساحل شمال)

این ابزار شن بازی مال مامان بوده بعد روژین دخترخاله بازی کرده و حالا به شما رسیده

 

آرمان در حال تماشای پرندگان در حال پرواز کنار ساحل (فقط آفتاب چشمش را میزنه)

این گل تقدیم به شما عزیز

آرمان در هنگام برگشت از شمال در ماشین پدربزرگ جون جونیش در حال ابراز محبت هستش

بابایی خیلی خیلی دوستت داریم

آرمان در حال رنگ آمیزی و آموزش کتابهای آموزشی هستش که براش از نمایشگاه کتاب خریدیم

پارک پردیسان

پارک پردیسان با نمایی از برج میلاد

آرمان در حال بررسی علایم رانندگی برای عبور از کنارش

برم سوار ماشینم بشم

اول بزارم تو دنده

 

آخیش خوب از کنارش رد شدم

دیگه برم

آرمان درسرزمین عجایب در حال مثلا روندن ماشین

قطار سرزمین عجایب

آرمان در حال نقاشی با آبرنگ

اثر هنری آرمان

اول با مداد دور فرم پای خودش را کشیده و حالا با آبرنگ رنگش کرده

قربون اون دستای کوچولوی هنرمندت

آرمان در حال ترسیم با ماژیک وایت برد

خودش را هم خط خطی کرده

عزیزم...پسرم...بی هیچ چشم داشتی دوستت دارم

Click here to get myspace I Love You comment code

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان میترا
5 خرداد 91 13:06
خدا حفظش کنه


ممنون
بهار(مامانی شهراد)
5 خرداد 91 13:27
کجایی عزیزمفکر کنم دیگه مارو فراموش کردیپیشمون بیا


عزیزم من تازه آلان با شما آشنا شدم...اولین باری هستش که شما به ما سر زدید.نمیشناختمتون که فراموشتون کنم ولی از اینکه به ما سر زدید ممنونم و از آشنایی باهاتون خوشحالیم.چشم
مامان زهره
6 خرداد 91 10:21
سلام به مامان آرمان و گل پسرش.عكس هاي قشنگي را توي پست گذاشته بودي.
سفر به خير بازم به سفر


ممنون عزیزم
مامان آريا
6 خرداد 91 12:09
الهي خاله قربونت برم با اون خنده هاي نازت كه دل از آدم مبره عكسات همه معركه بودن كلي قربون صدقت رفتم


ممنون
مامان ریحان عسلی
6 خرداد 91 13:59
سلام
خیلی قشنگ بودن خدا براتون نگه داره



سلام ممنون
مامان علی
6 خرداد 91 15:28
سلام عزیزم ایشالا آرمان جون همییشه سالم و شاد باشن و سایه مامان بابای گلش همیشه بالای سرش ...
خوشحال شدم از اینکه بهمون سرزدید.


مامان نفس طلایی
7 خرداد 91 0:28
ای جونم


مامان اميرحسين كوچولو
7 خرداد 91 12:20
سلام عزيزم
عكسات خيلي قشنگ افتادن ميبيني چقدر كيف داره شن بازي من خودم كه بچه بودم عاشق شن بازي بودم
راستي من فكر ميكردم نقاشي با ابرنگ هنوز واسه امير حسين زوده ولي حالا كه ديدم آرمان داره با ابرنگ نقاشي ميكنه خوشحال شدم ميرم وواسش ميخرم اخه تقريبا هم سنن وسالن .


البته آرمان هنوز تکنیک استفاده از آبرنگ را بلد نیست و مثل گواش ضخیم رنگ را میزنه ولی بهر حال یک آموزشه
مامان اميرحسين كوچولو
7 خرداد 91 12:22
راستي يادم رفت از طرف من و امير حسين جونم آرمان جونم رو سه تا ببوس


چشم...ممنون...اینها را هم برای شما میفرستیم
مامان کوثری
8 خرداد 91 9:14
خیلی عکس ها زیبا بود خیلییییییییییی ما رو شارژ ردی گلمقربون دست های خط خطیت رانندگیت هم که خیلی عالیییییی


ممنون
خاله ي اميرعلي
8 خرداد 91 22:56
سلام دوست خوبم
دلم براتون تنگ شده وااااااي عكسهاي اين گل پسري چقدر زيباست كلي ذوق كردم
فداش بشم ببين پشه هه چجورم گزيده بس كه شيرينه اين قندعسل واي من عاشق لب دريام خوش بحال آرمان جون چه كيفي هم داره ميكنه با اين شن بازي
ببوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس اين عزيز دل رو


سلام از لطف بیکران شما که همیشه دوست خوب و مهربون ما بودید ممنونیم
مامان زهره
9 خرداد 91 9:36

اين بار هم تخم مرغ داريم اما تخم مرغ شانسي شما تشريف نمي يارين ؟


حتما میاییم
مامان زهرا
9 خرداد 91 11:31
چه عکس های قشنگی
همیشه شاد و خندان باشید
ضمنا
ممنون می شیم به زهرا جون در مسابقه عکس نی نی ها در آدرس زیر رای بدهید
از حمایتون سپاسگذاریم
http://noruz1391.niniweblog.com



خاله ي اميرعلي
9 خرداد 91 11:55
سلام عزيزم
اميرعلي جونم در مسابقه ي ني ني و شكلك شركت كرده خوشحال ميشم به آدرس زير برويد و با دادن راي مارو خوشحال كنيد ممنونم
http://noruz1391.niniweblog.com/post795.php


مامان امیر علی
9 خرداد 91 13:39
فدات بشم من خوش تیپ خان .خیلی عکسهات ناز بودند خوشحالم بهتون خوش گذشته .به به چه ماشین قشنگی داری ؟؟؟گل به منم میدی ؟؟؟موفق و شاد باشی


ممنون خاله جون...ماشین قابل شما را نداره...چرا که نه میدم بهتون
مامان کوثری
9 خرداد 91 14:45
سلام دوستهای گلم رای گیری مسابقه شروع شده برین به این آدرس و به کوثر رای بدین ممنونم همتون رو دوست دارم

http://noruz1391.niniweblog.com




خاله ي اميرعلي
9 خرداد 91 22:41
سلام گلم براي دادن راي به اميرعلي لطفا به آدرسي كه الان ميدم برو ممكنه آدرسي كه قبلن دادم مورد قبول نباشه در ضمن آدرس مسابقه تو وبلاگ خودم هست ممنون ميشم http://noruz1391.niniweblog.com/post865.php
مامان زهره
13 خرداد 91 16:01
روز پدر بر پدر آرمان عزيز مبارك


ممنون گلم.
مامان پریاگلی
14 خرداد 91 19:49
چه عکسای قشنگی ، چه پسر خوش تیپی
ایول
.
.
.
سالروز تولد حضرت علی مرتضی (ع) روز مرد و روز پدر بر همسر و پدر محترم و بر بزرگ مرد کوچولو آرمان جون مبارک


ممنون گلم...
بر شما هم مبارک باشد
شبنم
19 خرداد 91 18:46
عكسها قشنگ بودند. خصوصا خودش كه ماشالله چه بزرگ شده و قند عسل. ببوسش اين پسمل رو.


ممنون....
مینا مامان آرمانی
23 بهمن 92 15:07
قربون فیگورات پسری ی ی