آرمان قند عسلآرمان قند عسل، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
باران شیرین عسلباران شیرین عسل، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

♫♫♫ آرمان آرزوهایمان ♫♫♫

سلام بر تابستان

1391/3/31 13:38
نویسنده : مامان آرمان
1,053 بازدید
اشتراک گذاری

گالری عکس, گالری عکس زیبا, تصاویر درخشان زیبا سازی, زیبا سازی وبلاگ

از دور بوسه ای برای بهار می فرستیم تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

خدانگهدارفصل بهار امیدوارم سال دیگر باز تو را با آغاز سال نو و شادی در کنار خانواده ام نظاره گر باشیم. تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

سلام تابستان سلام تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

سلام فصل گرما...دریا....بستنی.....بازی در فضای باز.....شادی....سفر و فصل تولدهایمان.گرچه امسال چند روزی است که هوا کمی خنک شده و دیگه نیازی به کولر نیست که برای این موقع سال خیلی بی سابقه است  ولی با این وجود فصل گرم سال داره شروع میشه.  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

عکس زیبای حرکتی, عکس های درخشان زیبا, تصاویر براق و درخشان, تصاویر زیبا ساز وبلاگ

فصل بهار امسال خیلی آروم و بدون هیچ تفاوت و تغییری رد شد و گذشت..خدا را شکر که همه چیز خوب بود...بهار با اتمام دانشگاه و تعطیلی داره پایان پیدا میکنه و من ٣ ماه تا ترم بعد و دانشجویان جدید تعطیلم .دانشجویان ترم پیش خیلی خوب بودند و همه چیز با خوبی تموم شد فقط در بینشون یکیشون که کارش خوب بود و امتحان تئوری را هم گذروند در امتحان پایان ترم حاضر نشد که من هنوز ازش بی اطلاعم و خیلی هم نگرانش شدم.بهرحال بیشتر بچه ها با نمره های خوب قبول شدند و چندتاشون بخاطر سستی در طول ترم نمره متوسط گرفتند و ٣ تاشون هم بخاطر مشکلات خودشون از کلاس انصراف دادند....دلم برای تک تکشون تنگ میشه ولی بهرحال این هم گذر ایام هستش.

بخاطر برنامه های خودم نتونستم که برای عید مبعث بیام و پستی بگذارم. اول این عید را با اینکه چند روزی ازش گذشته تبریک میگم و دوم اینکه روز شماری میکنیم تا به زیارت خانه پیامبر و کعبه بریم که البته به این زودی نیست.سال ٨٦ برای حج عمره ثبت نام کردیم و از اونجاییکه در قرعه کشی بدشانس تر از ما کسی نیست جز گروهای آخر افتادیم که نوبتمون بعد از آذر ٩١ هستش.آرمان از زمانیکه آخرین بار مشهد رفتیم هر وقت تصویر حرم را از تلویزیون میبینه زود میگه اینجا مشهده که رفتیم ....البته گاهی بعضی از اماکن مذهبی دیگه را با مشهد اشتباه میگیره و به اونها هم میگه مشهد ولی روز عید مبعث وقتی که تصویر مسجد پیامبر را در تلویزیون دید پرسید: اینجا مشهده؟ گفتم نه اینجا مسجد پیامبره و گنبدش زرد نیست و سبزه و ما هم میخواهیم با بابایی و مامانی با هواپیما بریم اونجا....البته مدتهاست که ارمان منتظر این سفر هستش گرچه نمیدونه اونجا چه جاییه ولی منتظر رفتن با هواپیما که عاشقشه به همراه مامانی و باباییش هستش.امیدوارم این ماهها هم زودتر بگذره و ما هم زودتر به این سفر زیارتی بریم که خیلی دلمون هواشو کرده.  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

وبلاگ آرمان قند عسل


اما این روزهای آرمانی من....

آرمان خیلی به بازی فوتبال های خارجی علاقه مند شده و تا شب میشه به پدرش میگه توپبال شروع شد؟زود میره با پدرش روی صندلی میشینند و 2 تایی تکیه میدن و مشغول تماشا میشن.آرمان به فوتبال میگه توپبال و خودشم خارجیش را دوست داره میگه خارجیش قشنگتره....بچه از حالا میدونه کدوم خوبه ...کدوم ضعیف تره....به قول معروف حرف راست را باید از بچه شنید.

آرمان کلی شعرهای جدید من درآوردی میسازه با تمام لغاتی که بلده شعر میگه و گاهی هم پشت ارگ میشینه و هم خودش میزنه و هم خودش میخونه....کم مونده پسرم کنسرت بگذاره..منتظر باشید...

روزهایی که خونه هستیم و حوصله اش سر رفته به مامان میگه:مامان تو برو سرکار تا من برم خونه بابایی بازی کنم...تا حالا شنیده بودیم که بچه ها دوست ندارند ماماناشون برند سرکار ولی این برعکس من را میفرسته سرکار....

عصرها میره پارک سرسره بازی و بیشتر دوست داره با بچه های بزرگتر از خودش دوست بشه چون میدونه اگه با بچه کمتر از سنش یا همسنش دوست بشه نمیتونه باهاشون خوب بازی کنه....

عاشق بستنی یخی شده و روی تا 2 تا بستنی یخی پشت هم میخوره....

دوست داره عکاسی کنه و تا دستش به دوربین میرسه تند تند از من و پدرش عکس میاندازه...

راه براه میره و میاد به من و پدرش میگه دوستت دارم مامان....دوستت دارم پدرم و بعدش خودش را هم لوس میکنه که آدم دلش از زیادی نرم شدن اب میشه...البته این گفته آرمان گاهی بعد از خرابکاریهاش هستش و گاهی وقتی ابراز محبتش فوران میکنه حالا باید تشخیص داد که کدومشه....

ماشین اسباب بازیهاشو 2 تایی با سرعت روی صندلی و لبه فرش و هرجایی که بشه تصور یک جاده را ایجاد کنه راه میبره و میگه اینها ماشین مسابقه هستند من هم میخوام وقتی بزرگ شدم برم سوار ماشین مسابقه بشم....ولی هروقت سوار ماشین میشیم تا میخواهیم دنده را بگذاریم رو 3 یا 4 زود میگه مامان تند نرو خوب نیست آقا پلیسه جریمه میکنه ها....یا وقتی پارک میریم با بچه هایی که سوار چرخ و فلک گرد میشن و با سرعت میرن سوار نمیشه و دوست داره آروم بچرخه...پس چرا ماشینهای خودتو با سرعت میبری و میگی میخوام برم ماشین مسابقه با سرعت سوار بشم...توکه از همینشم میترسی گل پسرم....

آرمان پسر باهوش و مهربون ما

در حال پیدا کردن نت برای زدن و بعد ساختن شعر جدید

آرمان پسر باهوش و مهربون ما

عروسک خرسی آرمان که گاهی باهاش بازی میکنه و اون روز خرسی مریض بود و آرمان اون را برده بود روی تخت خوابانده بود تا من به عنوان دکتر با آمبولانسم برم و معاینه اش کنم

آرمان پسر باهوش و مهربون ما

آرمان خواننده شده و در حال خوندن موزیک من در آوردی خودش با تمام وجودش هستش

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com واینک مهربانا ! خالق من ! تورا سپاس فراوان سپاس...... من و دوستانم را یاری کن تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

شبنم
31 خرداد 91 17:37
بیاد داشته باشید که پیش از آنکه این دعا را بخوانید یک آرزو کنید. چیز دیگری وجود ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که این نامه را با دیگران سهیم شوید، و در روز چهارم انتظار چیزی را بکشید. از انکه باید این نامه را به دیگران هم بفرستید متاسفم اما خواهش می کنم این توالی را نشکنید.دعا کردن یکی از بهترین هدایای رایگانی است که می توانیم دریافت کنیم.دعای زیر را بخوانید. ای کاش امروزمان پر از صلح و آرامش باشد. ای کاش به خالق آنچنان باور داشته باشید که چرایی برای آنچه هستید به میان نیاورید.ای کاش پیامدهای بیکرانی را که زاییدهَ دعا کردن است را از خاطر نمی بردید. ای کاش از نعماتی که دریافت می دارید استفاده کنید و عشقی که نصیب تان می شود را به دیگران منتقل کنید. ای کاش گنجایش دانستن این مطلب که مخلوق هستید را داشته باشید. بگذارید این حضور در مغز استخوان تان جاری شود، به وجود تان اجازه دهید آواز بخواند، پایکوبی کند ستایش کند و عشق بورزد حالا، در عرض 5 دقیقه این نامه را به 11 نفر بفرستید. شمارش را شرع می کنم، 1.... علت را خواهید فهمید.
عموئي
31 خرداد 91 20:48
سلام خدا بهتون ببخشه و شماروهم واسه اون نيگه داره خوشحال ميشم يه سرهم به ما بزني شايد چيزايه بدرد بخوري واست پيدا بشه
مامان ریحان عسلی
1 تیر 91 11:28
سلام
واقعا امسال خیلی هوا خوب بوده ما که اینجا همچنان شبا بدون کولر می لرزیم
ای جونم آذر میرید مکه هم ماه تولد دخملی من
راستی شما چی درس میدید؟


مامان زهرا
1 تیر 91 14:39
آغاز فصل گرما بر شما هم مبارک باد

برای پسر هنرمندت اسفند دود کن
امیدوارم همیشه سرحال و سرزنده باشه

خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید


ممنون.
مامان زهرا
1 تیر 91 14:41
راستی پیشاپیش آرزو میکنم زودتر به سفر خانه خدا برید و ما را هم دعا کنید




شبنم
1 تیر 91 19:52
سلام مامان ارمان.
خوشحالم از اشنایی تون و ممنونم که افتخار اشنایی با وبلاگتون،و این گل پسر خوشگل و نازنین رو بهم دادید.
همین طور خیلی تشکر می کنم بابت راهنمایی هایی که در مورد داروها برام نوشته بودید.راستش من متفورمین رو فقط یه دوره خیلی کوتاه مصرف کردم،و بعدش هم به خاطر واکنش های خیلی بدی که بهش داشتم،دکترم اونو قطعش کرد..خوشحالم که شما بالاخره اخرش به ارزوتون رسیدید و الان مامان این فرشته کوچولو هستید..امیدوارم همیشه سالم و خندون باشه.


سلام دوست عزیز ممنون بهمون سر زدید......
مامان کوثر
2 تیر 91 13:32
انشاالله همه سالتون بهار باشه
آرمان جون چقدر موزیک ساخت و خوندن بهت میاد ما که ماشین سواری تو ندیدیم ولی هم هنرمند باش هم ورزشکار شما سرشار از انرژی و استعدادی عزیزم


ممنون دوست خوب از اینهمه توجه و لطفتون.
مامان امیرعلی
3 تیر 91 0:01
سلام ممنون که به وبلاگ ما سرزدید .ببخشید که بی معرفت شدم و دیر به شما سر می زنم ولی از دور هم تو و هم نی نی نازت رو می بوسم.


سلام.ممنون که به یاد ما هم هستید.
مامان زهره
3 تیر 91 13:31
اول از همه خوش به حالت كه داري دسته جمعي مي رين مكه.پيشاپيش زيارتتون قبول.دوم از همه اعياد شعبانيه بر شما مبارك


ممنون از لطفتون
مامان زهره
3 تیر 91 13:31
آرمان جان را ببوس كه ناز افتاده


ممنون.....
مامان آريا
5 تیر 91 11:58
الهي خاله قربونش برم من كه دوست داره ماشين مسابقه سوار بشه ولي سرعت نره
آخي خرسي چرا مريض شده البته تا وقتي پرستاري به خوبي آرمان داره زود زود حالش خوب مي شه مطمئن باش


دوستتون داریم
مامان ماهان
8 تیر 91 11:37
ای جونم به آرمان جون موزیسین و خواننده
10000 ماشالله خیلی بزرگ شده بووووووووووووووووس


مامان امیر علی
14 تیر 91 13:48
موفق و شاد و سلامت باشیددددددددددد بوس


سمانه مامان پارسا جون
20 تیر 91 11:47
عزیز دلم
زنده باشی گل پسر ناز با این شیرین کاریهات