آرمان قند عسلآرمان قند عسل، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
باران شیرین عسلباران شیرین عسل، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

♫♫♫ آرمان آرزوهایمان ♫♫♫

باز هم درخشیدی

1392/4/5 14:58
نویسنده : مامان آرمان
1,085 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وجود مامان

بهترین روزهای ما اغاز شده.کارها و برنامه های شخصی من تمام شد و مهد رفتن شما هم تعطیل.این روزها آسودگی خاصی داریم و از هر چیز کوچیکی سعی میکنیم لذت ببریم.برنامه های خوبی برای باهم بودن و لذت از محیط بیرون دارم که هنوز شروع نشده.تصمیم گرفتم هفته ای دو یا سه روز  صبحانه را بیرون در پارک بخوریم و بعد از کمی بازی تا هوا خیلی گرم نشده برگردیم خونه.از ٢ تیر هم روزهای فرد هفته ای ٢ روز میری استخر و البته یکشنبه ها بعد از استخر کلاس عمو مخترع میری.هدف من از نوشتن اسم شما در این کلاس بیشتر به خاطر رشد خلاقیت و  دیدن اطراف با دقت بیشتره.فعلا یک جلسه رفتی و ما هم در کلاس در کنارتون حظور داشتیم.امیدوارم این دوره دو ماه و نیمه برات مفید باشه.من اصلا انتظار ندارم که چیز جدیدی خلق کنی.همینکه ذهنت درگیر روزمرگی نشه برام کافیه.

حالا کجا درخشیدی؟

مهد شما در پایان هر ٣ ماه روزی داره که روز  بازپس دادن آموخته های شما در اون 3 ماه هستش.دوره اول غایب بودی.دوره دوم چون از سفر حج اومده بودیم شما مهد نمیرفتی و باز غایب بودی ولی دوره سوم هرجوری بود میخواستیم حظور داشته باشیم.یکشنبه ٢٦ خرداد با اینکه ظهر همون روز مامان برنامه سنگینی داشت ولی هرجوری بود سر وقت ساعت ٩.١٥در برنامه کلاسی شما حاضر شدیم و به اتفاق دوستات هنرنمایی کردید.از زبان انگلیسی و بعد حافظ خوانی ....علوم و ریاضی....فارسی.تیچر مهتا خیلی مسلط با بچه ها کار کرده بود و از حروف و صداها و اعداد و فلش کارتها هیچ چیزی کم نداشتید.واقعا دستش درد نکنه...خیلیییییی زحمت کشیده بود و بچه ها از جمله شما گلم عالی بودید.شما سعی میکردی همه را با صدای بلند و محکم جواب بدی.مرجام جون هم که حافظ خوانی و فارسی را باهاتون کار کرده بود که کارتهای فارسی را راحت میخوندید.گاهی شما را به اشتباه مینداخت تا ببینه کی حواسش جمعه.مریم چون هم که علوم و حیوانات را باهاتون کار کرده بود که انشاءا...همین مریم جون مهربون مربی پیشت هم هست.مهری جون هم ریاضی را عالی باهاتون کار کرده بود و وسایلش را ما هم تهیه کردیم تا تو خونه باهات کار کنیم.در ریاضی از همه درسها فوق العاده بودی و معلومه که ریاضیت خیلی خوبه و خیلی هم علاقه داری.فقط مربی فرانسه نیومد چون به تازگی تغییر کرده با اینکه ما در خونه باهاتون تمرین کرده بودیم.فرانسه از١ تا ١٠ حفظ بودی با یک مکالمه کوتاه و چندتا فلش کارت.کلا در اون جلسه مادرها با تواناییهای بچه هاشون آشنا شدند و فهمیدیم که در کلاسها چقدر با شما کار کرده اند که خیلیهاشون را شما به ما اصلا نگفته بودید.جلسه با پذیرایی زردآلو و شربت و بیسکوییت تمام شد.کلا تمامی دوستات همگی عالی بودند و این نشون دهنده نقش اموزش خوب و صحیح بر روی بچه ها است که چقدر میتونه اونها را آگاهتر و هوشیارتر بار بیاره است.خیلی خوشحالم که دوره خوبی داشتی و کلی اموخته های مفید تونستی ذخیره کنی.

آرمان آرزوهایمان

از سمت چپ: هستی که هم باهوش و هم خانمیه....آرمان که گل مامانه....متین هم باهوش و هم فوق العاده شیطون....سارینا آروم....ثنا اروم و درسخون.....ایلیا .....مهدی باهوش و مهربون.....نیکا باهوش ولی کمی زود دلرنج.....غزل عشوه ای.....پارسا شیطون ولی بیصدا...یاشار مظلوم و بیصدا.....پرهام باوقار و درسخون....اخرین نفر تازه وارده که نمیشناسیم.البته همکلاسیهات بیشتر از اینها بودند که بعضی هاشون اون روز غایب بودند.

آرمان آرزوهایمان

مهدی و آرمان و ایلیا در حال اجرا علوم با وسیله کمک آموزشی مهد هستند.اونها در حال جدا سازی پرندگان اهلی از حیوانات هستند.

آرمان آرزوهایمان

در حال استراحت مشغول خوردن زردآلو و تماشای جایزه های متحد الشکل پایان برنامه

آرمان آرزوهایمان

 آرمان آرزوهایمان

 با چوب خطهای رنگی در حال ساختن اعداد بزرگ و کوچک و قرار دادن علامت بزرگ یا کوچک بینشون هستید.مربی مهری جون که البته قبل از این با وسایل کمک آموزشی ردیفچینی میوه ها را باهاتون کار کرد.

آرمان آرزوهایمان

 مربی عزیز و فوق العاده مهربونت مرجان جون که در طول این مدت واقعا با حوصله و مهربونی و دقت از شما مراقبت و بهتون  آموزش  داده.تا حالا مربی با این همه ادب و اقتدار و حواس جمع که مو به مو سفارشات همه مادرها را یادش نگه میداشت و انجام میداد من به عمرم ندیدم.هم من و هم شما خیلی دوستش داشتیم.خدا همیشه سلامت و شاد زیر سایه خودش حفظش کنه.مرجان جون داره میره استرالیا و این هفته آخری بود که پیش شما بود.

 آرمان آرزوهایمان

جایزه ای که مهد بهتون داد جز یکی از بهترینها بازیهای فکری است که فکر و ذهن بچه ها را حسابی درگیر میکنه.جایزه فوق العاده ای گرفتی عزیزم.

این هم عکسی است که خودت با دوربین از عکست که روی شومینه است انداختی.من این عکست را خیلی دوست دارم

آرمان آرزوهایمان

پسر عزیزم تمامی پیشرفتهات در هر مرحله از زندگی برای من اتفاقی فوق العاده است.امیدوارم همیشه همینطور با پشتکار و با علاقه باشی گلم. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان کوثری
6 تیر 92 9:01
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم
ممنون میشم اگر به من رای بدین و کد 161 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.
ممنون



سلام
حتما
امیدوارم یکی از برنده ها باشید
مامان ریحان
7 تیر 92 22:57
سلام
خوشحالم میبینم که شاهد موفق و ترقی آرمان جونی ایشالا در سطوح بالاتر هم بدرخشی
واقعا خیلی خوشگل گرفتی آرمانی
کادوتم مبارک
دو پستیم که کامنت نذاشتم رمز نداشتم


سلام
ممنون از دعای خوبتون.
ممنون
مامان سويل و اراز
11 تیر 92 2:11
سلام دوست خوبم اراز كوچولوي من مسابقه ني ني شكمو شركت كرده اگه دوست داشتي 309 بنويس و به شماره 20008080200 پيامك بفرست ممنون از لطفتون
مامان پریسا
11 تیر 92 18:25
مبارک باشه عزیزم.
خیلی خوبه که کلی چیزای خوب خوب یاد گرفتی.

دست مامان هم درد نکنه که برنامه های خوبی برای شما درست کرده..


ممنون.
مامان ماهان
12 تیر 92 0:58
سلام .به به آرمان عزیزم.هزارماشالله.ایشالله همیشه باعث افتخار مامان و بابا باشی گلم.
مامانی خصوصی دارین.


سلام
ممنون.
میام با خصوصی
مامان سهند و سپهر
13 تیر 92 11:00
سلام ممنون كه به ما لطف داشتين خدا كوچولوي نازتون و براتون نگهداره . شما شركت نكردين توي مسابقه ؟



سلام.خواهش میکنم.نه من زیاد مسابقات پیامکی را نمیپسندم.امیدوارم شما موفق باشید.
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
15 تیر 92 12:39
دوست گلم ما برگشتیم
سلام و صد تا سلام
دلم براتون تنگ شده بود.
1. توی یک پست دلیل غیبت 4 ماهه را خواهم نوشت.
2. تک تک پست هایی را که نخوندم را حتما مطالعه می کنم.
3. خودم هم حداقل 10 تا پست دارم که همه آماده است و فقط باید آنها را آپلود کنم پس به ما هم سر بزنید.
4. الان دخترم با کد 463 در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده خوشحال میشیم به دخترم رای بدهید کافی کد 463 را به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.


دوستون دارم زیاد زیاد زیاد
منتظر دیدار شما در وبلاگمون هستیم.



سلام
خوش اومدید
ما منتظر پستهای شما هستیم
به امید موفقیت زهرا جان در مسابقه
مامان سيد محمد سپهر
18 تیر 92 9:24
سلام عزيزم خوشحالم كه گل پسري پله هاي ترقي را طي مي كنند..دست مرجان جان هم درد نكنه...انشاء الله دامادي گل پسر....با پست پيشواز رمضان به سبك محمد سپهر به روزيم..


سلام
ممنون
مرسی از دعای خوبت که قند تو دل هر مادری آب میکنه.
مامان ایمان جون
23 تیر 92 2:14
آرمان عزیزم امیدوارم همیشه موفق باشی
مامانی پسر به این باهوشی و آقایی دیگه نگرانی نداره.
عکسی که خودت گرفتی خیلی قشنگه آرمان جونم.


ممنون عزیزم
گفتم مادرها همیشه بیخود نگرانند.
من هم خودم خیلی ازش خوشم میاد.