آرمان قند عسلآرمان قند عسل، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
باران شیرین عسلباران شیرین عسل، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

♫♫♫ آرمان آرزوهایمان ♫♫♫

خدا حافظی با اولین دندان شیری نزدیک است

1392/11/23 18:26
نویسنده : مامان آرمان
31,616 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسرم که داره یواش یواش وارد مراحل بالاتری تو زندگیش میشه که وقتی تو اون جریان بیافته کلی با حال و هوای این روزهاش فرق میکنه.

مدتهاست که مدام حسرت همین روزها و روزهای قبل تر را می خورم.آلان با آرامش هرزمان که بخوام بغلت میکنم ...زیر گردنت را بو میکنم.....وقتی خوابی کف دستات و گاهی صورتت را بوس میکنم.تو خواب به چهرت نگاه میکنم و لذت میبرم.....در آغوش میگیرمت و تو هم از اینکه من را اینقدر صمیمی و با فشار و علاقه در آغوش میگیری لذت میبری و حتی بوس های محکمی بر روی لپهای هم می کنیم...کلی از مهد و از خیالاتت برام حرف میزنی که همه بوی بچگی داره....ولی میدونم که این روزها چند وقت دیگه تموم میشه و نه از اون بغلهای گرم و صمیمی خبریه و نه مدام بوس کردنت....وقتی بهشون فکر میکنم از همین حالا دلم براشون تنگ میشه و اشک تو چشمام پر میشه چون تو پسری و زودتر رابطه عاطفیت را از ما قطع خواهی کرد.

اما جدا از این درد و دلهای مادرانه خبر جالب اینکه روز 20 بهمن 92 به صورت اتفاقی متوجه شدم که دوتا دندان پایین جلویی که اولین دندانهای شیری بودند که در 10 ماهگی دراورده بودی کمی کج شده و جلو اومدند و وقتی ازت خواستم که دهنت را باز کنی تا زیرش را ببینم متوجه حظور اولین دندان دایمی جایگزین دندان شیریت شدم و اینقدر ذوق زده بودم که هیجان من به تو منتقل شد و سریع به پدر زنگ زدم و به اون هم خبر دادیم.فرداش هم با ذوق به خاله و مامانی گفتم که خاله گفت دیگه نشانه های بزرگ شدن داره درش دیده میشه و مامانی هم هیجان زده شد ولی تعجب کرد که برعکس دندانهای شیریت که دیر دراومد این دندونها چرا زود داره در میاد؟حالا دندان شیری قبلی کمی لق شده و منتظری تا اون بیافته و فرشته مهربون با بردن دندان شیریت برات جایزه بیاره.فعلا که این مطلب را دارم مینویسم 23 بهمن 92 هستش و دندونت کمی لق شده و حالا باید منتظر باشین تا کاملا لق بشه و بیافته.

آرمان آرزوهایمان

نمایی از تمام دندونهای شیریت در سن 5 سال و 4 ماه و چند روز

آرمان آرزوهایمان

نمایی از دندون دایمی جایگزین شیری.همین دندون شیری اولین دوندونی بود که در 10 ماهگیت در اومد.

دوستت دارم پسرکم

 


بعدا نوشته

بلاخره اولین دندان شیری پسرم آرمانم در تاریخ پنجم اسفندماه ١٣٩٢ به صورت اتفاقی افتاد.ماجرا از این قرار بود که ما برای خرید به فروشگاه شهروند رفته بودیم.آرمان سبد ماشینی خودش را هل میداد و من و پدر هم مشغول انتخاب جنس بودیم که سبد خرید با برخورد با مانع و برخورد دسته سبد خرید به دهانش باعث افتادن دندانش شد که جالبیش به اینجا بود که دندونش بعد ضربه به کف دست خودش افتاده بود و با عجله اومد پیش ما و بهمون نشون داد و ما خیلی متعجب شدیم.سریع یک دستمال تمیز از کیفم درآوردم و گذاشتیم روی دندونش که کمی خونریزی داشت و بعد از پنج دقیقه کاملا خوب شد.خیلی خوشحال شدیم که دندان بدون درد و ناراحتی و اضطراب افتاد و آرمانم راحت شد.از اونجایی که قرار بود شب با گذاشتن دندان شیری در کنار رختخواب فرشته مهربون جایزشو بیاره ما هم اون را گذاشتیم و صبح روز بعد فرشته مهربون در کادو زیبا یک عدد قلک فلزی ماشینی شکل به همراه ده هزار تومان پول نو براش آورد.مبارکت باشه پسرم.

آرمان آرزوهایمان

نمایی از دندون افتاده و دندون اصلی جایگزین...5/12/92

آرمان آرزوهایمان

آرمان بی دندون.....5/12/92

آرمان آرزوهایمان

جایزه ای که فرشته مهربون برای افتادن اولین دندون شیری براش آورده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامی پوریا
23 بهمن 92 12:15
برای آرمان جون
مریم مامان سروش
24 بهمن 92 22:25
چقدر جالب. برادرزاده من هم که پنج سالشه دندونش افتاده و دندون دائمیش دراومده. ما که خیلی تعجب کردیم. شاید نسل جدید زودتر دندونشون میفته. دندون جدیدت مبارک پسر گل!
مامان آرمان
پاسخ
ممنون.
مینا مامان آرمانی
25 بهمن 92 0:54
ای خداااااا.مباررررک پسری ی ی ی ی ما هنوز درگیر مرواریدای اولیه پسرمون هستیم.ماشالله شما مردی شدی آرمانم
مامان آرمان
پاسخ
بهرحال هرکس باید مراحل رشد بچه ها را یکی یکی طی کنه.
مینا مامان آرمانی
27 بهمن 92 23:58
مامانی میشه اسم کو چیکتون و اینکه چه شهری ساکن هستید رو بدونم؟؟؟؟
مامان پریسا
28 بهمن 92 0:33
سلام مبارک باشه مرد کوچک. ایشالله از دائمی ها به خوبی نگهداری کنی.
مامان آرمان
پاسخ
سلام.ممنون خاله جون.امیدوارم سالم بمونند.
مامان پریسا
28 بهمن 92 0:37
وای چه عکس خوشکلی برای یادگاری گذاشتی
مامان کیارش
28 بهمن 92 11:24
سلام خیلی ممنون تولد پسرم رو تبریک گفتید آرمان جان دندون جدیدت مبارک.. چقدر پستتون جالب بود...بزرگ شدن بچه ها خیلی شیرینه
مامان آرمان
پاسخ
سلام.ممنونم.
مامان سيد محمد سپهر
28 بهمن 92 15:01
مباركه...مباركه.....دوتا از دندان هاي گل پسري ما هم افتاده
مامان آرمان
پاسخ
ممنونمچقدر زود افتاده البته من فکر میکنم باید کمی دیرتر میافتادند.
مامان مرمر
30 بهمن 92 1:15
عزیزم بالاخره آقا موشه سراغ دندونای توهم اومد...ای وای از دست این آقا موشه...اگه گیرش بیارم سرودمش را میچینم...بله البته قراره فرشته مهربون برام جایزشو بیاره
مامان کوثری
1 اسفند 92 6:49
وای دلم رفت واقعا بچه ها هرچی بزرگتر می شن از ما دورتر میشن پسر گلمون ارمان جان داره بزرگ میشه چقدر زود اتفاق افتاده خدا کنه دندون های بعد درست شل بشه بعد دندون جایگزین دربیاد
مامان آرمان
پاسخ
من هم امیدوارم اول دندون بیافته بعد جاش در بیاد
مامان ایمان جون
8 اسفند 92 12:45
مبارک باشه آرمان جووووووووون , دیگه کم کم داری آقا میشی چه جالب دندون ایمان هم دقیقا همینجوری بود , از پشت همین دندون آرمان جون که دندون دائمی در اومده بود مال ایمان هم همون دندون بود که دندون دائمی از پشتش در اومد برای آرمان جون که خوب شد خودش افتاد , ایمان طفلی که کارش به کشیدن رسید با حرفاتون کاملا موافقم , چقدر حیف که این روزا به سرعت برق و باد میگذره و بعدا این ابراز علاقه ها نصیب کس دیگه ای میشه , من که اصلا طاقت ندارم
مامان آرمان
پاسخ
دیگه دارم بزرگ میشم.
مامان باربد
20 اسفند 92 8:10
ماشالله گل پسر، ولي چه زود، اولين دندونش حتما خيلي زود در اومده
مامان آرمان
پاسخ
آره خیلی زود بود ولی دندان شیریش خیلی دیر دراومد حدود 10 ماهگی تازه جوانه دندان شیری زد.
مامان شیرین
17 اردیبهشت 93 14:31
مبارک باشه عزیزم
مامان آرمان
پاسخ
ممنونم