آرمان قند عسلآرمان قند عسل، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
باران شیرین عسلباران شیرین عسل، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

♫♫♫ آرمان آرزوهایمان ♫♫♫

سلامی کوتاه

1391/5/14 15:29
نویسنده : مامان آرمان
833 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ستاره آسمون مامان جلیتر, عکس درخشان, عکس براق, زیبایی وب, glitter

بیشتر از یک ماه هستش که نتونستم مطلب جدیدی از کارهای این روزهای شما بنویسم و شاید تا 3 هفته دیگر هم همین وضع ادامه داشته باشه چون هنوز کارهام به منوال سابق ادامه داره. جا داره من و پدر اول از همه از آرمان عزیزمون که نتونستیم مدتی باهاش اونجور که دلمون میخواد براش وقت و حوصله بزاریم مغذرت خواهی کنیم البته خدا را شکر فردا شنبه 14 مرداد 91 ...پدر پروژه اش تمام میشه و اون را ارایه میده و باید براش دعا کنیم که با موفقیت اون را بگذرونه و از فردا شما با پدر بیشتر میتونی وقت آزاد داشته باشید من هم 3 هفته دیگه کمی سرم خلوت میشه و میتون از مابقی تابستون استفاده کنم.(پسرم جبران میکنم)بخاطر تمام سختیها و بیحوصلگیها و نداشتن فرصت کافی برات متاسفم.....ناراحتدوستتتتتتتتتت دارم گل مامانقلبقلبقلب

همینطور از تمام دوستانی که برامون پیام گذاشتند و ما را خیلی شرمنده کردند هم معذرت میخوام بخصوص مامان های عزیزی چون مامان زهرا جونم... مامان محمد سپهر عزیز...مامان اریا جون....مامان ریحان عسلی خوشگل....و مامانهای دیگری چون مامان کوثر...امیرعلی...امیرحسین ...نیاز...ماهان...امیرعلی... پارسا...خاله امیرعلی.... دوست جونام  تشکر میکنم و حتما بهتون سر میزنم خیلی دلم براتون تنگ شده و آلان دل تو دلم نیست تا این مدت تموم بشه و بتونم با حوصله به تک تکتون سر بزنم.دوستتون داریمقلب

رمضان آمد و دارم خبری بهتر از این

مژده اى ديگر و لطف دگرى بهتر از اين

گر چه مشمول عنايات تو بوده است حسان

يا حسن ، كن به محبان نظرى بهتر از اين

تولد امام حسن (ع)...و تولد قمری مامان که مصادف با همین روز هستش و تولد قمری آرمان نفسم که 17 رمضان هستش را مثل همیشه به خودمون تبریک میگم.

نایت اسکین

عکس آرمان خوبم در پارک آب و آتش تیرماه 1391

آرمان آرزوهایمان

عکس زیبای حرکتی, عکس های درخشان زیبا, تصاویر براق و درخشان, تصاویر زیبا ساز وبلاگ

دوستت داریم عزیزکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان امیر حسین کوچولو
15 مرداد 91 11:52
سلام مامانی ..
ما هم خیلی دوستتون داریم
انشاالله که همیشه موفق باشید .


سمانه مامان پارسا جون
16 مرداد 91 17:23
سلام خانومی خوبید؟
طاعاتتون قبول
آرمان جون خوبه؟
عکسش خیلی بانمکه ببوسیدش


ممنون
خاله ي اميرعلي
23 مرداد 91 15:19
سلام مامان جون؟ خوبين؟ با كارها چكار ميكنين؟
انشالاه كه هم شما هم بابايي كاراهاتون رو با موفقيت تموم كنيد و روزها به كامتان شيرين و شاد باشه
دلمون براتون تنگيده زودتر بياين
راستي تولد قمري شما و آرمان جون نازنين مبارك ايشالاه كه 120 سال با خوشي و خرمي درمنار هم زندگي كنيد و از زندگي لذت ببريد
برايتانن بهترينهارا ارزو ميكنم
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

ممنون دوست خوب
مامان زهرا
23 مرداد 91 19:46
سلام
به قول معروف خوش اومدید

امیدوارم هر چه زودتر به روال عادی برگردبد و ما را با نوشتن پست جدید خوشحال کنید.



ممنون از حضور همیشگی شما دوست خوب
خاله ي اميرعلي
29 مرداد 91 15:12
عيد فطر روز چيدن ميوه هاي شاداب استجابت . این عید سعید بر شما و خانواده محترم مبارك باد


عید شما هم مبارک
مامان امیر حسین کوچولو
29 مرداد 91 21:34
سلام
این عید فرخنده را به همگی شما عاشقان و دلدادگان صیام تبریک و تهنیت عرض می نمایم
X


عید شما هم مبارکممنون از اینکه بیادمون بودید
سمیه(مامان مسیح )
10 شهریور 91 21:43
سلام خاله جون..خوبی ؟ خوشی ؟
خاله جون بیا پیشمون...پیش پسرم مسیح...آخه تولدشه...ما تو مهمونیمون هیچی نی نی ناز مثل شما نداشتیم...حتی یه نفر ......حالا من اومدم دوستای اینترنتی پسملم رو دعوت کنم...تا لااقل اگه تو مهمونیمون حضور نداشتن ..یادگاریهاشون پای تولدش ثبت بشه...
منتظرتیم


تولدش مبارک
مامان نفس طلایی
15 شهریور 91 15:29
ممنونم از محبتتون