آرمان قند عسلآرمان قند عسل، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
باران شیرین عسلباران شیرین عسل، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

♫♫♫ آرمان آرزوهایمان ♫♫♫

ارائه کار سه ماهه اول سال تحصیلی 92 (مهر و آبان و آذر) در مهد

1392/9/24 20:44
نویسنده : مامان آرمان
1,137 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر ماه خودم

خلاصه ای از خاطره ارائه کار سه ماهه اول سال تحصیلی 92 در مهدت را برات اینجا ثبت کردم.

روز چهارشنبه 20 آذر 92 ارائه کار کلاسی شما بود.صبح با هم رفتیم مهد و برنامه ساعت 10 شروع میشد.ایندفعه اولین مادری بودم که به برنامه رسیده بودم.(برعکس دفعات قبل)

اول مدیر محترم مهد گزارشی از عملکرد کلاسیتون ارائه داد و بعد شما و دوستات حاضر شدید.برنامه با کلاس فارسی و مربی مهربون این بخش یعنی مرجان شروع شد.ابتدا شعری از حافظ بعدش سه تا ضرب المثل به شکل گروهی خونده شد . مربی فارسی فلش کارتهای فارسی را نشونتون داد و شما اونها را میخوندید و بخش می کردید و بعدا بعضیشون را جلوی چندتا از بچه ها چیند .امسال کلمات را خودتون انتخاب میکردید و باهاش جمله میساختید.پارسال کلمات را فقط تک تک از روی کارت میخوندید.

بعد نوبت مربی اصلی خودتون یعنی مهری جون شد که ریاضی باهاتون کار میکنه.اعداد را تا 20 خوندید و بعد 10 تا 10 تایی تا 100 گفتید و بعد شناخت تمامی اشکال هندسی را باشعر مخصوصشون و بعد دوخت روی موکت را انجام دادید .سپس با چوب خط دسته های 2 تایی و 3 تایی ساختید و نهایتا با چوب خطها ..اعدادی را که بهتون میگفت را با  هم جمع میزدید و جواب را با چوب خط مشخص می کردید.یکی از کتابهای آهنربایی ریاضیتون را آورد و شما در جدول 9 تایی باید طوری اشکال را میچیدید که در هر ردیف شکل تکراری قرار نمیگرفت.

از سمت راست عسل...آرمان...سارینا...ریحانه...پرهام....ثنا...النا...یاشار و آخرین نفر پارسا در حال دسته بندی چوب خطها

آرمان آرزوهایمان

در حال دسته بندی

آرمان آرزوهایمان

در حال ردیف چینی کتاب ریاضی آهن ربایی

بعدش نوبت مریم جون بود که باهاتون علوم و مسایل اجتماعی کار میکننه.با ماکتهایی که مهد داره فصلها و شناخت بخشهای مختلف گیاهان را گروهی جواب دادید.بعد علایم راهنمایی و رانندگی را نشون داد که شما بخاطر عشق پلیس شدن همشون را خوب خوب بلد بودی.

نوبت میان وعده کوتاهی بود و از مادرها هم پذیرایی شیر کاکایو گرم و شیرینی انجام شد.مدیر مهد هم از فرصت استفاده کرد و راجع به برنامه جشن شب یلدا در مهد که روز 2شنبه 25 آذر در مهد انجام میشه و جشن بعدی که ایشاءا....جشن عید نوروز هستش که در تاریخ 22 اسفند برگزار میشه توضیحاتی داد.برای جشن شب یلدا مادرها باید با تزیین سینی های سنتی شب یلدا و غذای مخصوص در جشن و البته مسابقه اون شرکت کنند.البته هر مادر باید به تنهایی شرکت کنه و کار گروهی نیست.

بعد از میان وعده نوبت ارایه کار زبان انگلیسی بود که واقعا مهتا جون مربی خیلی خوب و مهربون زبانت از جون براتون مایه گذاشته و خیلی عالی باهاتون کار میکنه.شما در این ترم در دوره 4A کتاب فونیکس هستی..مکالمه های ترمهای مختلف...اعداد از 50 تا 60 و حتی ساعت را به انگلیسی ارایه دادید.وقتی در انتهای هر بخش مادرها شما را با دست تشویق میکردند شما به تنهایی می ایستادی و دستت را رو سینه ات میگذاشتی و تعظیم می کردی و بلند هم میگفتی Thank You که اینکار را فقط شما دوست داری که انجام بدی و در دوره ارایه کار سال قبل هم همینطوری بودی.بعد از اتمام زبان انگلیسی نوبت زبان فرانسه بود که دوتا شعر فرانسه ...اعداد از 1 تا 20 و رنگها را بلد بودید.باز بلند شدی و در پاسخ تشویق مادرها گفتی Thank you که دوستت مهدی بهت تذکر داد اینجا باید میگفتی Meghsy .

آرمان آرزوهایمان

از سمت راست ریحانه دوست صمیمی آرمان که صورتش نصفه افتاده...سارینا...مهدی دوست صمیمی آرمان... آرمانم...آرتینا که اصلا اون روز حوصله درس جواب دادن نداشت.اینجا دارید زبان انگلیسی که مربیتون تو تاچ برد بهتون نشون میداد را با ذوق و شوق جواب میدادید.

کلا برنامه ارایه کار سه ماهه بسیار خوب بود و در پایان... مهد طبق روال گذشته جایزه ای یکسان براتون تهیه کرده بود که اونها را گرفتید و خوشحال و با بدرقه بوسه ای از طرف خانواده ها راهی کلاس شدید.

جایزه تقدیم شده از طرف مهد به حساب خانواده ها با قیمت 2 یا 3 برابر ارزش واقعی در بیرون

 

من همیشه و در همه حال بهت افتخار میکنم بارها و حتی اون روز بعد از مراسم تو گوشت دوباره تکرار کردم.من به داشتن پسری توانا و سالم و عاقلی چون تو افتخار میکنم عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان آیدا
25 آذر 92 1:59
سلام مامان آرمان خیـــــــــــــــــــــلی خوشحالم که باهاتون دوست شدم امیدوارم دوستای خوبی باشیم آرمان عزیزم را میبوسم خیلی جالب شد پسرامون هم اسمند
مامان آرمان
پاسخ
سلام به شما.من هم امیدوارم.بله همینطوره
مامان ریحان
27 آذر 92 16:37
سلام خیلی خوبه که تو مهد زبا فرانسه رو هم یاد میدن راستی آرمان به موسیقی علاقه داره ؟ خصوصی
مامان آرمان
پاسخ
سلام.آره من راضیم ولی بیشتر رو زبان انگلیسی تاکید دارم.اره خیلی تو خونه آهنگ میسازه و ارگ میزنه و کلاس بلز هم میره که معلمش ازش خیلی راضیه.
مامان سيد محمد سپهر
30 آذر 92 12:22
سلام جالب بود..ما معمولا كارهاي فرزنانمون را از زبان مربي ها آن هم در ساعتي كه بچه ها خواب هستن مي شنويم.....جالب بود كه از نزديك بچه ها جلوي شما كار انجام مي دادن......موفق باشين....
مامان آرمان
پاسخ
مهد آرمان همیشه این برنامه را داشته پارسال سه بار در طول یک سال تحصیلی و امسال اولیش اینطور بوده ولی در دومی قول دادن که هر بچه با مربی به طور خصوصی در مقابل خانواده ارایه کار بده.
مامان سيد محمد سپهر
30 آذر 92 12:23
عسل خانمي شما هم به اركست سيد ما دعوتين
مامان آرمان
پاسخ
ممنون از دعوت
مامان سيد محمد سپهر
1 دی 92 17:34
خانمي ..نتونستم با رمز وارد شم اصلا كليك نمي شه كه عدد را وارد كنم يا كپي پيس كنم
مامان آرمان
پاسخ
مشکل کلیک را نمیدونم ولی با کپی وارد نمیشه.
مهرنوش مامان مهزیار
3 دی 92 8:26
آفرین آرمان زرنگ و باهوش
مامان آرمان
پاسخ
ممنون خاله جون.
مامان پریسا
4 دی 92 15:03
افرین به ارمان جون که تمام اموزش ها رو به خوبی یاد گرفته . حتما در کلاس اول تمام این اموزش ها براش مفید هستن.
مامان آرمان
پاسخ
ممنون.من فکر میکنم که آموزشها خیلی بیشتر و بهتر از دوران ما هستش.
مامان سيد محمد سپهر
15 دی 92 18:42
سلام اگه دوست داشتي سيد محمد سپهر را در شبكه نسيم ببينين
مامان آرمان
پاسخ
سلام ممنون از اطلاعت.راستی همون روز که زینب دخترخاله محمد سپهر به استودیو رفته بود من و آرمان تو ماشین داشتیم برنامه را گوش میدادیم.صدای هر دوشون را شنیدیم.زینب هم یه سوره قران رو خوند.افرین به این بچه های با ایمان.محمدسپهر به خانم وکیلی گفت که زینب قراره به من هم یاد بده.اخه خانم وکیلی با معرفی زینب و اینکه داره قران را حفظ میکنه برنامه را شروع کرد.
مامان دنی جون
24 دی 92 21:49
مامان باربد
14 بهمن 92 19:14
سلام، ممنون از راهنماييتون عزيزم، چشم اگه خواستماسمشو بنويسم حتما ازتون كمك ميگيرم، خيلي پسر گلي داري، ماشالله، پسرتون هم واقعا بايد به وجود مادري مثل شما افتخار كنه، پاينده باشين
مامان آرمان
پاسخ
سلام.خواهش میکنم.لطف داری عزیزم.