آرمان قند عسلآرمان قند عسل، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
باران شیرین عسلباران شیرین عسل، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

♫♫♫ آرمان آرزوهایمان ♫♫♫

تکامل نقاشی های آرمان

1390/4/14 23:44
نویسنده : مامان آرمان
786 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به عزیزکم آرمان قند عسل.

شما مدتهاست که با مداد رنگی و مداد شمعی و خودکار  نقاشی میکنی .اول فقط دایره های بزرگ میکشیدی و کل صفحه را از خطوط منحنی بزرگ پر میکردی کم کم خطوط صاف و شکسته هم به طرحهایت اضافه شد یک مدتی بعد فقط نقطه در صفحه میکشیدی که من از شما سوال میکردم مورچه میکشی آرمان؟ چون درست شبیه مورچه بود و شما این طرح رو به تقلید از نوشته های ما انجام میدادی.

چند مرتبه من و پدر برات نقش خورشید و کوه و ابر و ستاره و خونه و.... کشیدیم و شما هم که خورشید و ماه  ابر و.... خوب شناختی و زمان و مکانشون رو هم یاد گرفتی علاقه مند شدی.

دیروز صبح 13 تیر 90 که نشته بودیم و دوتایی نقاشی میکردیم شما گفتی خورشید بکش و بعد از کشیدن من شما هم به تقلید از من اول یک دایره و بعد چند خط دورش کشیدی که برام واقعا تکامل نقاشی ات از خطوط مستقیم و منحنی به اشکال خیلی جالب بود و اولین خورشیدی را که کشیدی را نگه داشتم و عکسش را گذاشتم.

(آن خورشید بالایی را مامان کشیده و پایینی را شما کشیدی)

بعد که دیدم میتونی خورشید بکشی کوه و ابر و درخت رو باشما  تمرین کردم.

 

niniweblog.com

اما یک شیوه طراحی من با شما کشیدن اثر دست و پا است که مدتهاست با هم کار میکنیم و شما بهش علاقه داری و دیروز این گونه نقاشی را هم خوب انجام میدادی و بعد از چند بار تمرین راه افتادی و مدام دست چپ خودت را روی کاغذ میگذاشتی و با دست راست دور انگشتانت با مداد ترسیم میکنی و خیلی هم لذت مبری .حتی دست من و پای خودت را هم ترسیم میکنی.این نمونه را از بین تعداد زیادی دست خودت انتخاب کردم که شما کشیدی.

 

niniweblog.com

عصر که من کلاس رفتم و شما پیش پدر بودی با پدر هم کلی نقاشی کردی و تمرینت رو روی کشیدن آدم که اول یک دایره و بعد چشم و دهان و دوتا دست و پا است انجام دادی و شعر چشم چشم دو ابرو رو هم موقع کشیدن آدم ها میخونی چون ما همیشه این شعر رو برات خوندیم و کلی عکس مامان و پدر  را در یک صفحه کشیدی.اینه تصاویر آدم هستند که وقتی از شما میپرسیم کی اند جواب میدی این مامانه و این هم پدره.

 

niniweblog.com

این هم تصویر نزدیک نقاشی شما

خلاصه من و پدر از این تکامل نقاشی شما هیجان زده شدیم ومن عکس هاش را گذاشتم.

پسرم امیدوارم شما هم به کارهای هنری مثل مامان علاقمند باشی که البته به نظر میرسه که هستی و از این رشته در زندگیت بتونی استفاده خوبی داشته باشی.

آرزوی ما دیدن موفقیت های شماست پسر نازم.دوست داریم.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ماهان عشق ماشین
15 تیر 90 10:07
عزیزم.چه نقاشی قشنگی.ماهان منم تقریبا همسن شماست و خورشید هم بلده بکشه.اگه دلت خواست با هم دوست بشین.خبرم کن.


مرسی باشه عزیزم
مامان آرین
15 تیر 90 10:45
پسر عزیز نقاشیهای خیلی قشنگی کشیدی
همیشه موفق باشی


ممنون.
مامان ماهان عشق ماشین
15 تیر 90 14:20
با اجازه لینکتون کردم.
مامان نريمان
16 تیر 90 0:46
سلام .آفرين نقاش كوچولو چه قشنگ تقليد كرده. به اميد پيشرفتهاي بيشتر ارمان جون


مرسی.
مامان ماهان عشق ماشین
18 تیر 90 9:07
آرمان جون دوستت قهرمان شده.


آفرین به دوست قهرمانم.پس من با یه قهرمان دوستم حالا.هورا...