آرمان قند عسلآرمان قند عسل، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره
باران شیرین عسلباران شیرین عسل، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

♫♫♫ آرمان آرزوهایمان ♫♫♫

آرمان سیبیلو

1390/10/26 13:56
نویسنده : مامان آرمان
1,353 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

سلام قند عسل مامان

قند عسل مامان 

خرداد 88 

دنیای زیبا زیبادنیای زیبا

نمیدونم زمانی که این نوشته ها را میخونی اینقدر بزرگ شدی و سیبیلهات در اومده یا نه؟؟؟

بهرحال آلان دوره ای است که شما به این قضیه اهمیت میدی و برات هم خیلی جالبه.....

ziba

توجهت از زمانی به این قضیه معطوف شد که چندی پیش توی یکی از سریالهای داخلی یک آقا سیبیلویی بود که بزرگ خاندان و فرد مورد احترام بود و با صدای کلفتی با حالت حق به جانب حرف میزد و سیبیلهای خوبی هم داشت....حالا ما بزرگترها اینقدر تو احوالات خودمون بودیم که شکل کلی را میدیدیم ولی شما سیبیلهای اون آقا خیلی برات جلب نظر میکرد....

چند وقتیه که میگی :مامان من آقا سیبیلویم و صدات را هم در موقع گفتن این جمله کلفت میکنی و همش میپرسی من چرا سیبیل ندارم...مامان هم میگه : خوب غذا بخوری و خوب شیر بخوری زود بزرگ میشی بعد سیبیات هم در میاد....چند روز پیش خوب غذاتو خوردی و کلی هم شیر خوردی به هوای اینکه وقتی تموم بشن سیبیلهات در بیاد بعدش اومدی و گفتی : من خوردم که.... پس چرا سیبیلهام در نیومدن؟؟؟؟؟؟؟

خلاصه این روزهای ما همش با سوال و جواب دادن به شما میگذره و شاید در طول یک مدت کوتاه شما چند بار یک سوال را بپرسی.....آخه آرمانی من جمله بندیش کامل شده و به قول معروف زبونش خوب باز شده و داره عوض کلی از صحبت نکردنهاشو در میاره.....

 

 قربون مرد خودم

آرمان 30 بیلو ...فقط توجه به سیبیل داشته باش ببین آلان کجا است درست پایین لبت درآمده...دماغ نگو ..باقلوا...چشم نخوری مادر جون

٢٥/١٠/٩٠ ....خانه خاله

ziba

بقیه در ادامه مطلب

ziba

یک سری عکسهایی که خونه خاله انداخیتید

عزیزانم

آرمان 30بیلو و رونیا دختر خاله هری پاتری

عزیزانم

رونیا و آرمانی در حال بازی....مشغول پختن غذا ...آرمان پختن غذا را خیلی دوست داره

من مطمئن هستم آرمانی از اون مردهایی میشه که به پخت و پز علاقمند باشه و بهتر از

 خیلی از خانمها اون را انجام بده.....اون هر از گاهی با ظرافت این بازی را انجام میده و

 یکی از بازیهای مورد علاقه اش است...موهای آرمانی را هفته پیش کوتاه کردیم و این

 اولین باری است که موهای لختش را بدون چتری کوتاه شده

عزیزانم 

ziba

عزیزانم

خانه خاله....یکشنبه 25/10/90

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان ماهان
27 دی 90 1:29
ای جووووووووووووووووونم چقدر بامزه شده به به چه دختر خاله خوشگلی داری عزیزم


ممنون
عباسی
27 دی 90 23:10
سلام
اخی چه بامزه شده ارمان
چشم برهم بزنید سیبیل هاشم درمیاد..داماد هم میشه انشاالله..امید که تا اون زمان همچنان با قدرت وبتون رو ادامه بدین


انشاءا....من هم امیدوارم
مامان پریسا
28 دی 90 10:51
خیلی با نمکه..........عمو سیبیلو!!!!!




ممنون

الهام مامان رامیلا
28 دی 90 15:06
ای جان من این عکس لختت رو می خورم عزیزم اگه اینجا بودی قورتت می دادم عسلممممممممممممممممم بوس برای آرمان سیبیلوی خودموننننننننننننننننننننننن


ممنون....
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
28 دی 90 22:49
سلام عزیزم.وای خاله جون یه دل سیر با اون عکس خوشکل سبیلوت خندیدم و دلم وا شد.
قالب جدید هم مبارک.
چقدر با این مدل مو قیافه ت عوض شده عزیزم.هزار ماشالله خیلی بهت میاد.
عکس وقتی نی نی بودی هم حرف نداره.
دخمل خاله هم هزار ماشالله عروسکه.


فالب را به ناچار عوض کردم از بس که برف نیومد ما هم حوصلمون سر رفت و عوض کردیم.الکی دلخوش کنک بود.موهامم فشن نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان امیر علی
29 دی 90 0:54
هی وایه من .چه کرده این ارمان جون .ایشاله زودی بزرگ می شی و داماد .اما الان که سیبیل مد نیست .خوش تیپ من .دوست دارم ماشاله .کلی از عکست خندیما


البته که سیبیل مد نیست ولی بعضی ها دارند و برای آرمان خیلییییییییییی جالب اومده
مامان امیر علی
29 دی 90 0:58
به به دخمل خاله .از دست این دخملا از پسرهای ما کار می کشن و بازی دخترونه می کنند خوش به حالتون که خاله دارید و خواهر .قدر این نعمت زیاد بدونید که من همیشه تنها و در حسرت خواهر .همه کارهای امیر علی به دوش خودمه و خودم براش شدم همه کس .خواهر اگه داشتم لاقل می بردمش پیش اون با هم یا با نی نی هاش بازی کنند .ای وای اشکم درومد

البته که شما خواهر ندارید ولی کلی دوست خوب و صمیمی مثل مامان دانیال که نوشته بودید دارید.البته من از اینکه خواهر دارم واقعا راضیم و خدا را شکر.
مامان ریحانا
29 دی 90 1:43
سلام
کلی خندیدم واقعا دماغ نگو باقلوا
قیافه شم خیلی عوض شده بیشتر شبیه پسرا شده مگه نه

بله خیلی تغییر کرده.
مامان عسل و آریا
30 دی 90 18:34
سلام عزیزم
ممنونم که بهمون سرزدید.عکس ها خیلی زیبا بودن.بوووووووووووس


ممنون گلم
مامان عسل و آریا
30 دی 90 18:39
عزیزم الان کامنتتون توی وب پسرم را خوندم.بله حتما گلم.فقط من راست کلیک را قفل کردم برش میدارم که شما بتونید عکس ها رو بردارید.بوووووووووس


مرسی از لطفت.
سمانه مامان پارسا جون
1 بهمن 90 1:50
آخی الاهییییییییی
چقدر بامزه شده
چه دختر خاله ی گلی داره
زنده باشه
دلم از اون اسباب بازیها خواست


ممنون...اسباب بازیها قابل نداره ولی صاحبش دختر خاله آرمان هستش و نمیشه تقدیم بهتون کرد.
مامان آريا
1 بهمن 90 11:05
اي جانم خاله قربونت برم من با اين عكساي خوشملو با مزت دله منو حسابي بردي موهاتم مبارك عزيزم خيلي هم مدلش بهت مياد جيگره خاله


ممنون
مامان نیاز
1 بهمن 90 11:33
سلام
قربون تو پسرک دقیق خدایی بچه ها چه دنیای زیبایی دارن خوش بحالشون کاش میشد با یه سیبیل در آوردن مرد و یه روسری سر کردن یه زن واقعی شد


کاش میشد ....کاش به همین راحتی بود
خاله ی امیرعلی
1 بهمن 90 12:24
واااااااااای اقایه سیبیلووورو نیگا... هه ...هه...هه...
وااااای موهای رونیاجون چقدر فرفریه خیلی قشنگه
پس خوش به حال عروستون که دست پخت ارمان جونو میخوره اونجوری که گفتین به اشپزی علاقه ی زیادی داره افرین پسر باهوش و زرنگ
موهاشم خیلی قشنگ شده


اول خوش بحال خودمون که دست پخت پسرمون را میخوریم بعد خوشبحال عروسمون..(مادر شوهرم دیگه)
مامان مهسا
1 بهمن 90 16:08




:
مامان کوثری
1 بهمن 90 16:32
الهی قربونت برم چه بامزه شدی


خدا نکنه خاله جون.ممنون.
مامان کوثری
1 بهمن 90 16:37
چه دخمل خاله نازی داری مثل خودت خوشگله


ممنون:
مامان امیرعلی
1 بهمن 90 17:37
سلام عزیزم چه عکسهای خوشگل و بامزه ای از آرمان جون گرفتی این عکسها رو که دیدم گفتم واقعا که نی نی ها همشون شبیه فرشته ها هستند از دور می بوسمتون.


ممنون درسته همشون فرشته های کوچیک و پاک و معصومند.
خاله ی امیرعلی
1 بهمن 90 20:32
امان از دست این مادر شوهراااااااااااااا


امان و صد امان